[Dynasty] Sputnik

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1624
Artikelnaam: Sputnik
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 43
Effectomschrijving: een zeer gevarieerde 500 grams mix cake met diverse kleuren en een variatie aan effecten. Eindigend met een forse finale met felle crackling!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €53,95

sputnik.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 21 okt 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke afwisselingen, mooie dubbele finale, lekkere felle kleuren.

Gaat nog lastig kiezen worden dit jaar bij Wolff :)

Mooie cake met een hele leuke opbouw en afwisseling aan effecten. Voor het begin met de blinkers vind ik prachtig, de tails ook (hoewel ik me af vraag of die tails in de uiteindelijke cake net zo mooi zijn als die in China).
Daarna vind ik hem persoonlijk iets afzwakken. Ik mis gewoon iets... Alsof er na het laatste salvo nog iets zou moeten komen.

Komen ze dan vanzelf wel achter.

Overigens andere cakes als de New York, Super 500, Locomotion et cetera waren ook al duurder. Dus heel erg nieuw is het nu ook weer niet dat ze enkele duurdere 500 grammers op de markt brengen.

Ondanks de variatie, vind ik de effecten niet overdonderend. Op het moment dat ik het idee heb dat deze op gang komt, is hij al weer afgelopen.

Het label vind ik dan wel erg gaaf ook. Maar ik koop vuurwerk voor het effect, niet voor de labels.

Ik vind Dynasty nog altijd een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding hanteren. Natuurlijk zitten er ook mindere tussen, zoals deze Sputnik. Ik vind 'm het geld niet waard. maar zoals Jupilerfreaak terecht opmerkt had Dynasty voorheen ook al cakes in de (te) hoge prijsklasse. Niks bijzonders. Niet kopen als je het niet waard vindt, simpel.

het valt echter niet te ontkennen dat ze wederom met aantrekkelijke low budget potten komen. El Dorado, Wanted bijvoorbeeld.

Weer een echte kwaliteitscake zoals we die van Wolff gewend zijn! Jammer dat hij met dit prijskaartje niet meer in mijn budget past. Heb ik alvast wat op de wenslijst staan voor volgend jaar.
Erg grote boeketten, een lekkere burst en prachtige comets :)

Heb deze dit jaar gratis gekregen. Is opzich een leuke pot vanwege de afwisseling maar 54 euro is deze pot niet waard.

Een beetje prijzig misschien, maar toch wel mooi! Boeketten lijken groot en de burst klinkt ook goed. Echter is het een beetje lastig om dit alleen van een filmpje te beoordelen. Hoe heb jij hem ervaren Rob?

Ik heb deze cake speciaal gekocht om de cometen, waar ik ineens helemaal gek op ben (naast crossettes) "vroeger" vond ik dit helemaal niks en ging ik alleen maar voor grote boeketten, harde burstknallen, actie, etc. :) Nu waardeer ik speciale effecten meer, geen 12 in een dozijn "shit" en dat vind ik van dit product: een uitblinker in "uniekheid"

Ennuh met de boeketten en burstknal zit het wel snor ;)

Een beetje prijzig misschien, maar toch wel mooi! Boeketten lijken groot en de burst klinkt ook goed. Echter is het een beetje lastig om dit alleen van een filmpje te beoordelen. Hoe heb jij hem ervaren Rob?

Back
Bovenaan