Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is de Sniper van afgelopen jaarwisseling. Bij ons in deze cake altijd top geweest.
Bij de vuurwerkshow van Anno in Milheeze was ie laatst wel een heel stuk minder. (zie een paar posts terug). We hebben hem daar ook gezien. Zorgelijk!!!
Op jullie film ziet de Sniper er als vanouds goed uit VHV! Jammer dat ik hem niet zo heb meegemaakt afgelopen jaar, ik durf het niet meer aan om hem aan te schaffen.
Ja het schijnt dat de kwaliteit van Sniper nogal wisselend is. Wij hebben tot nu toe elk jaar geluk gehad. Behoort altijd tot de betere. Hopen dat het dit jaar weer zo is
Met groot verdriet heb ik gisteren moeten concluderen dat de Sniper het niet meer haalt bij vele andere producten. Waar hij vroeger er altijd uit sprong viel hij dit maal behoorlijk door de mand, naar mijn gevoel waren de effecten kleiner dan ooit en bleven ze niet meer zo lang hangen. Wat wel goed en overanderd was dat was de finale salvo, die was wel echt ouderwets vet te noemen.
Hier nog een film van de demo van Alons Mulder. Ik vond hem beter presteren dan verwacht. Iets minder vol dan hij wel eens geweest is, maar hij kwam regelmatig tot aan de grond!
Ik vind hem dit jaar juist beter als voorgaande jaren eerlijk gezegd...
Misschien dat op de demo waar Torr hem heeft gezien er nog een oude (iets minder goede) versie is geschoten?
Deze gisteravond mogen aanschouwen, Het blauw was amper waar te nemen en het goud echt flinterdun!! De burstknallen waarin daarin tegen wel knoert hard!
Wouw deze is eindelijk weer terug van weg geweest.
Vorrig jaar was deze nog niet helemaal als van ouds.
Maar wel al beter als 2 jaar terug.
(tog vond ik um vorrig jaar super)
Maar nu is hij weer als van ouds!
Eindelijk kan deze geweldenaar weer terug op menig verlang lijstje!
@3xh je haalt mijn woorden uit m'n mond! ik wou net hetzelfde gaan zeggen. Laatst gezien op de demo van mantel en hij was echt weer super! Hij is bij mij ook weer terug op het verlang lijstje hoor. de effecten bleven weer lekker lang hangen en zijn echt super fijn. En de finale was ook weer geweldig.