MichelAngelo
VWC lid
Mij is verteld dat hij weer terug zou zijn op z'n ouwe niveau. T.o.v. vorig zou de nieuwe productie weer top zijn. Ik ben zeker heel benieuwd, want in potentie blijft dit echt een hele mooie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een van de beste cakes uit deze lijn maar hoor er zo weinig meer over, emand enig idee wat de adviesprijs is voor deze beauty ?
Echt niemand die met zekerheid kan zeggen hoe de 2012 versie afgelopen jaarwisseling presteerde in de straat? Ben van plan er 4 in m'n finale te gebruiken, wil dus wel met zekerheid weten dat ze gewoon weer als van ouds zijn. Iemand anders nog goede andere vervangers? Kan zelf helemaal niks vinden kwa goed alternatief, het goud van deze cake is toch wel tamelijk bijzonder!
Ik heb de laatste 4 of 5 filmpjes eens aandachtig bekeken en ik moet eerlijk bekennen dat het wow effect wat je enkele jaren geleden in de straat hoorde als je hem afstak nu toch totaal niet meer aanwezig is, zoals al verteld in de vorige berichten zijn de boeketten mager geworden en zie ik het dikke palmachtige van weleer nauwelijks of niet terug en zijn de effecten wel heel snel verdwenen. Voor mij geen must meer deze cake ooit nog aan te schaffen.
Ik heb de laatste 4 of 5 filmpjes eens aandachtig bekeken en ik moet eerlijk bekennen dat het wow effect wat je enkele jaren geleden in de straat hoorde als je hem afstak nu toch totaal niet meer aanwezig is, zoals al verteld in de vorige berichten zijn de boeketten mager geworden en zie ik het dikke palmachtige van weleer nauwelijks of niet terug en zijn de effecten wel heel snel verdwenen. Voor mij geen must meer deze cake ooit nog aan te schaffen.