[Dynasty] Sniper

Brocade finale van Showtime-Caferata.
Beetje prijzig (55e) maar er is geen mooiere als deze!
Maar deze vraag kun je beter neer leggen in het algemeen toppic sier vuurwerk..

Brocade finale van showtime, is meer rammen, de lucht een korte periode helemaal gevuld hebben, heerlijke cake hoor!

Terwijl sniper juist het genieten per shot heeft, een mooie mine + grote uitwerking. De glitters en blauw icm goud, maakt dit echt een topper!:)

ik vind de kickstarter van lesli ook nog steeds een erg goede concurrent van de sniper!

zit ook een blauwe mine in, zit een over een komend boeket in, en ik weet helaas niet of hij ook goud is.. omdat ik hem dit jaar pas voor het eerst neem:p

Maar al die cakes hebben alsnog niet de kwaliteit wat de Sniper heeft.
Sniper heeft dikke boeketten gecombineerd met glitters, goud en blauw.
Daarom zei ik al, er zijn maar weinig alternatieven die in de buurt komen van de Sniper. Blauw en goud wat je in de Wodka Blue aantreft is inderdaad beeldschoon, maar nog steeds niet wat met de Sniper vergeleken kan worden en zit daar dan nog steeds een tree lager dan de Sniper betreft effect.

En die andere zijn vooral goud cakes die enkel goud geven, goud geven met een paar blinkers, als nog niet dezelfde kwaliteit als de Sniper.

Het zijn wel degelijke mogelijke alternatieven, maar alternatieven die hetzelfde kwaliteit geven, dan zeg ik nee, daar ben ik het niet met je eens.

Daarom staan er op mijn lijst ook 2 x wodka blue, wat misschien een paar euro meer kost maar 2 van deze cake's tegenover 1 sniper? Snap je wat ik bedoel, het gaat mij ook niet om het effect precies want daarom zijn er ook zoveel verschillende soorten cake's, dat maakt het weer uniek. Het gaat mij erom dat deze cake als 'goudcake' gezien , niet meer intressant genoeg is in mijn ogen omdat ie simpel weg in het opzicht van de andere goudcake's veelste duur is.

Kijk wat voor toppers je kan halen voor dit geld. Je hebt tegenwoordig ook veel keus bij dealers.

Ieder zijn eigen mening, maar mij kan je niet vertellen dat de Sniper overtreffender is dan de bovenstaand genoemde 'vervangers' die ik opgenoemt had.

Kan me toch niet helemaal in de reacties hierboven vinden. Tuurlijk is het een mooie cake, en uniek in zijn soort door de toevoeging van de glitters.
Afgelopen jaar heeft deze cake me ondanks het prachtige effect echter sterk teleurgesteld, wat dan ook de reden is dat deze cake definitief niet in mijn collectie komt. Het vertrouwen erin is een beetje geschaad..

Ieder zijn eigen mening, maar mij kan je niet vertellen dat de Sniper overtreffender is dan de bovenstaand genoemde 'vervangers' die ik opgenoemt had.

Dan noem me maar gek, maar een 13 in een dozijn cake presteert naar mijn mening slechter dan een onwijs gave unieke bak.
Al zet je er 2 naast elkaar, je zult meer geweld hebben, maar je zult nog niet de schoonheid hebben van deze bak.

ik vind de kickstarter van lesli ook nog steeds een erg goede concurrent van de sniper!

zit ook een blauwe mine in, zit een over een komend boeket in, en ik weet helaas niet of hij ook goud is.. omdat ik hem dit jaar pas voor het eerst neem:p

Sniper kent iets groter boeket en heeft blauw naast de gouden crown. Maar als je puur naar het goud-effect kijkt, dan is de Kickstarter zeker een optie als vervanger van de Sniper. Ook omdat deze meer schoten heeft en afwisselend met salvo's schiet.

Zelf zou ik hem als goudcake nemen in plaats van de Sniper. En ik heb hem al gehad, dus ik weet waar ik over praat.

Wat ik zelf zo jammer vind is dat heel dit topic wordt overspoeld met alternatieven, praten we nu over de Sniper of over mensen die het budget er niet voor hebben om deze cake aan te schaffen?

Vind het beetje negatief van je Denjo. Zat mensen kunnen deze betalen, maar omdat er betere cake's zijn en je daarom deze niet koopt betekend niet dat je budget deze cake niet toelaat.

En het gaat alsnog over de Sniper, alleen dan vergeleken met een ander product. Zie geen offtopic in dit opzicht.

Ik hou op over de alternatieven. Laten we het gewoon gezellig houden.

om het even over alternatieven te hebben is helemaal niet verkeerd...maar het moet er niet alleen maar over gaan :D

Bij mij zit ie dit jaar zeker in het assortiment iig :D

Dit is ook nog wel een cake voor op mijn whislist, al jaren een flink budget, maar hem nog nooit gehad haha :P hij lijkt me wel super!

ik had afgelopen jaar ook de sniper uit 2009 deze viel me echt zwaar tegen klein boeketje met erg zachte burst.
ik zal dit jaar mijn dealer eens informeren en hopen dat ik een ander jaartal kan krijgen.

Weet er iemand of je aan het etiket kan zien uit welk jaar deze komt?
Dit omdat ik de versie van '09 niks vind maar van '10 wel, ik zou graag mijn dealer willen vragen om de goede versie uit 2010 mij mee te geven.

Dit omdat ik de versie van '09 niks vind maar van '10 wel, ik zou graag mijn dealer willen vragen om de goede versie uit 2010 mij mee te geven.

Mocht je bij ons bestellen Teun,Laat dit dan tegen die tijd even weten.
Dan kan ik kijken welke batch we hebben en dan zorg ik ervoor dat je de goede krijgt.

gr

Dat kan je zien! :)

Als je een wolff cake hebt dan staat onderin:

Wolff vuurwerk Twello 857/10.

Die /10 staat voor productie jaar 2010 :)

Ik had deze cake vorig jaar voor het eerst, maar ik wist niet dat er verschillende versies waren. Ik moet zeggen dat ik zeker niet teleurgesteld was, het was een prachtige cake met een geweldige uitwerking. De goud met blauwe glitters zijn erg aantrekkelijk.

Toen dit producten in 2008 op de markt kwam was hij bijzonder, de combinatie goud met blauw, en mines waren toen zeldzaam. Nu is dit (helaas) wel bij elke importeur te vinden, dat maakt deze cake niet minder mooi, maar wel minder speciaal.

Ik laat hem dit jaar ook staan, omdat er tegenwoordig goedkopere vervangers zijn.

Back
Bovenaan