[Dynasty] Sniper

Het is beslist geen slechte cake. Hele mooie effecten, maar voor de prijs is het wel een twijfelaar. Ik had er ook meer van verwacht.

als je kijkt naar prijs kwaliteit is het een slechte cake, had er veel meer van verwacht. Ik had ook de sunrise en de zena willow en die waren stukken beter en goedkoper bovendien.:bye:

Ik kan niet zeggen of hij beter of slechter is dan vorig jaar, ik had hem dit jaar namelijk voor het eerst.
Maar de sniper vond ik ook tegen vallen, de effecten waren zeer snel weg, slechte kleine uitwerkingen.
Nee,deze cake was voor mij 1malig.

Laatst bewerkt:
ik vond hem juist fantastisch! volle mines ondanks de wind, en de effecten waren gigantisch. de staarten kwamen gewoon tot op de grond. mij hoor je niet klagen!

Bovenstaande 2 posts geven duidelijk de 2 verschillende voorkomende meningen voor. Oude/nieuwe batch verschil, begin ik dan te vermoeden.

De sensatie van 2008-2009 vond ik dit jaar zwaar tegenvallen
Wat de oorzaak hiervan is weet ik niet maar ik vond de uitwerkingen zeer matig.
Het kan een productiefout zijn, maar het was niet de sniper die ik eerder gezien had.

ik vond hem juist fantastisch! volle mines ondanks de wind, en de effecten waren gigantisch. de staarten kwamen gewoon tot op de grond. mij hoor je niet klagen!

Dat is ook de reden dat ik hem niet meer aanschaf.
Ik had er al vijf aangeschaft voor de demo.
Bij het schieten ervan viel mij al op dat de effecten tot aan de grond dwarrelden en dat was vorig jaar niet zo,Toen was hij gewoonweg perfect.

grtz
Pyromaniac 1975

hij viel bij mij een beetje tegen dit jaar, het blauw was ver te zoeken en de effecten waar niet zo dik zeg maar, dunne gouden brocades maar wel groot

ik vond hem super had eerlijk gezegd meer verwacht want die van mij miste de glitters en de mine waren maar 3 slierten voor de rest vond ik hem top

Snipper

Snipper

Heb deze per 4 doorgelont, en dan is het effect nog wel vet te noemen, al knalden de bombettes te laag en daardoor bereikt het goud al snel de daken. Mede door het beetje wind wat er stond.
Solo is deze pot echt minder dan vorig jaar. Het goud is minder weelderig en vol en het blauw is veel minder aanwezig.
Heb er nog 4 voor volgend jaar, maar dan is het doek wel gevallen voor de Sniper voor mij.

ik vond hem super had eerlijk gezegd meer verwacht want die van mij miste de glitters en de mine waren maar 3 slierten voor de rest vond ik hem top

De sensatie van 2008-2009 vond ik dit jaar zwaar tegenvallen
Wat de oorzaak hiervan is weet ik niet maar ik vond de uitwerkingen zeer matig.
Het kan een productiefout zijn, maar het was niet de sniper die ik eerder gezien had.
Duidelijk vergelijkende mening, en handig voor keuze volgend jaar. Dank je, Fred :)

Filmpje (van matige kwaliteit) even upgeload zodat je kan zien wat ik bedoel.
De effecten zijn zo fijn dat de wind er makkelijk vat op heeft.
We hadden hem extra ver van het huis gezet (20 á 25m) en nog blies de wind veel van de effecten tegen het dak aan.
In vergelijking met vorig jaar heb ik sowieso het idee dat hij toen sneller en voller was.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan