[Dynasty] Sniper

heb deze toch wel besteld en heb hem laatst op een demo gezien van een metertje of 60 afstan maar vond hem zeker goed de brocades kwamen helemaal naar ons toe:) de wind stond richting het publiek:). maar voor die demo wist ik al zeker dat ik hem zou nemen ik ga er namenlijk een doorlont projectje van maken in W-shape en dat moet er zo uit komen te zien een patriot van de full loaded collection die naar links schiet en eentje naar rechts en in het midden de sniper. naar mijn idee moet dit wel mooi worden:) ik zou er een foto van maken.

Ik vind hem eigenlijk helemaal niet slecht overkomen op de film. Mooie, volgens mij grote, boeketten en leuke mines :)

Een zeer goede cake. Zat niet de glitter bij,Die ik verwachte. Maar de crown,s met blauw,Waren erg groot. Het waaide hier aardig,En de effecten zorgde voor een flinke vonken regen,:p Maar dat was niet erg,Maakte het alleen maar intenser.

Dit jaar voor het eerst gehad en was zeer tevreden. Had echter wel wat meer blauw verwacht nadat ik diverse filmpjes gezien had.

was gewoonweg een topper van een cake
heerlijke luchtvullende cake met een heerlijke finale

Ik vond het matig, de dikke mines die ik haad verwacht waren er niet, in plaats daaarvan 3 sliertjes die de lucht in gingen. Het effect van de burst was ook niet echt super ofzo. Het was net een jelly fish in 3 verschillende richtingen. Dichte clusters die niet erg lucht vullend was.

Het was een mooie cake, daarniet van, maar niet zo mooi als ik had gehoopt en gedacht, en geen 42,50 euro waard.

Had 8 van deze superblokken doorgelont.
Helaas waren er drie met een lontbreuk en dus niet afgegaan.
Maar nog steeds zag het er super uit.

grtz
Pyromaniav 1975

Ik heb hem dit jaar voor het eerst gehad,
maar ik vond hem erg tegen vallen.
Ik koop hem volgend jaar niet weer.

Deze is eigenlijk alleen maar geschikt voor windstil weer, want het zijn hele fijne effecten en echt hoog schiet hij niet.
Ondanks de verre afstand waarop we hem hadden gezet, blies de wind alles direkt op de daken.
Verder werden eigenlijk alle effecten weggeblazen door de wind en was ik veel minder onder de indruk als verleden jaar.

deze dit jaar voor het eerst live mogen aanschouwen. Op zich een mooie cake, maar hij heeft mijn verwachtingspatroon niet kunnen overtreffen. Dit effect is in andere cakes te evenaren voor minder geld.

Vond hem mooi, maar haal hem geen tweede keer meer. tenzij ik geld teveel heb, dan is hij zeker leuk voor erbij.

Dit heeft nix met de wind etc te maken het is gewoon te matige cake geworden dit jaar en is een dikke afrader geworden..

Back
Bovenaan