[Dynasty] San Francisco

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1633
Artikelnaam: San Francisco
Netto gewicht: 500 gram
Aantal schoten: 43
Effectomschrijving: 43 shots quality multi effect cake:
  1. zilveren crackling kometen.
  2. zilveren fluitkometen.
  3. zeeblauwe sterrenboeketten.
  4. rode glitters met blauwe sterrenboeketten.
  5. kroon effect met rode sterrenboeketten.
  6. rode coconuteffecten met crackling flowerboeketten.
Tijdsduur: 35 sec.
Effecthoogte: 35 meter
Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: €60,-
Film: Film Wolff demoavond 2008

ademo_wolff_2008_141__37.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
de reacties zijn niet al te mals tijdens het filmpje...hmmmmm

DE POT IS DAT OOK ZEKER NIET WAT EEN DING MAN....

LEKKER ANDERS DAN ANDERS...TOPPPPPPPP

Hmm, ik vind hem mooi, maar voor de €60 neem ik hem niet. Voor dat geld wil ik toch iets meer van mn stoel geblazen worden, deze verrast me niet voldoende voor die prijs.

waarom kan ik hem niet downloaden?
ik krijg .rar bestand

dit is weer een goede ingreep van wolff om oudere producten weer eens op teknappen.
deze koop ik dit jaar zeker.

Ik vind het een superblok, alleen van de effectomschrijving klopt niet veel. Aangezien het rechterblok doorslaat (wat Peter blijkbaar zeer waardeerd:D), heb ik mij op het linkerblok geconcentreerd. Het 3e effect is een serie superfluiters met tail (heel gaaf), alleen staat dat niet in de omschrijving. Ook heb ik het idee dat het 4e en 5e effect bij elkaar gevoegd zijn (zeg maar Kroon met blauw en rode blink).
Tevens vind ik dit een cake, geschikt voor een prijsvraag. ' Bij welk effect worden er 8 shots tegelijk geschoten. :wink:
Maar goed, bovenal een wereldpot, die San Francisco

Je hebt WinRar nodig om het uit te pakken.

Ga naar www.winrar.nl , daar WinRar downloaden en installeren.

Klikken op de link van 't filmpje, in het venster wat je krijgt 'openen' of 'opslaan' kiezen.
Als het gedownload is, opent het WinRar venster. Selecteer daarin het filmpje (erop klikken dus). Klik vervolgens bovenin het scherm op het mapje met 'extract to', waarna je de map in je computer kunt selecteren waar 't filmpje heen moet. Daar komt hij dan te staan als een .wmv die je met je mediaspeler kunt bekijken.

Hoop dat het duidelijk is!

Derde effect 3time whistle met crackling tail,mooi hoor.
Volgens mij ook de enigste consumenten cake die het in een serie doet.
Tip voor de producenten een cake uitbrengen met alleen die effect.

Mooi ding!!! alleen hij duurt niet zo heel lang dat had ik niet verwacht voor die prijs. Maar ik ga hem zeker weten dit jaar uitproberen:)

Hoe kan dat het filmpje van wolff heel anders over komt dan deze wat jij nu geeft van de wolf site zelf met 1 pot zie wel verschillen :O

Omdat de oude versie van San Francisco ook nog op de site van Wolff staat, die is inderdaad anders, omdat hij dit jaar is vernieuwd. Het filmpje dat ik hierboven heb gepost en in de openinspost staat is de 2008 versie en klopt dus :wink:

Back
Bovenaan