[Dynasty] Rio de Janeiro

Vandaag meegemaakt op de demo in Naarden, ik vind hem gaaf!
mooie hoge mines die goed van kleur zijn en onwijs lange hummers, vind alleen het einde wat minder met de lucht effecten. Ik zie hem zelf liever enkel met mines en hummers maar dat is persoonlijk.
Gaat zeker in het winkelwagentje deze:)

Zeker leuk ja, hummers gaan inderdaad gewoon echt lang door, super! Mines eronder, stil, mooie kleuren en goed hoog, lekkere combinatie.
Zoals Erik al zegt, einde met boeketten, nee, dat moeten ze eruit trappen, verziekt het een beetje, maar goed, daar doe je niets aan, voor de rest prima ding. :D

Goed om te horen! Even kijken of hier nog een plekje voor is. Zijn de mines te vergelijken met die van Air Defence?

Gaan jullie bij ieder product dat jullie gezien hebben een reactie plaatsen trouwens?:angel:

Zoals ik me de Air Defence herinner, ja. :)
Maar goed, kan er naast zitten, gewoon leuke onderbouwende hoge mines, leuk extraatje en past er goed bij.

Weet iemand toevallig of deze cake 2 lonten hoort te hebben? Die van mij heeft er namelijk 2 naast elkaar zitten, wanneer je de ene aansteekt gaat de ander ook aan zo te zien.

Iemand die deze cake ook heeft?

De mijne heeft ook 2 lonten, ze komen beide uit dezelfde opening dus er zal wel niks bijzonders mee aan de hand zijn.

Helaas was deze cake toch een stuk minder mooi in het echt dan ik had verwacht. De mines waren vrij zielig en de finale was ook niet echt heel top. Een te hoge prijs helaas voor deze cake.

Ik ben het persoonlijk niet helemaal met bert eens, hummers waren dik in orde en op zich wel modern stukje vuurwerk, toch zker de moeite om deze door je show heen te schieten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt:
Op de film vind ik hem ook wat zwak overkomen. De kleuren zien er wel mooi uit. Misschien is hij wat leuker in combinatie met een andere cake?

1-1677.jpg

Label ziet er top uit.. filmpje ziet er top uit..
Mensen nog ervaringen met deze cake? Want hij ziet er goed uit, alleen de prijs lijkt mij wel erg aan de hoge kant?

Ik zag hem net, wat een aparte mooie cake! Helaas niet zo bekend, wat mij betreft zeker een cake om in het achterhoofd te houden!

image

Label ziet er top uit.. filmpje ziet er top uit..
Mensen nog ervaringen met deze cake? Want hij ziet er goed uit, alleen de prijs lijkt mij wel erg aan de [/b]hoge kant?[/b]

Je slaat de spijker op zijn kop. Apart product, prijs absoluut te hoog.
Neem een omgelabeld Weco potje als de Sevilla met mines en combineer dat met de Monster King en je hebt betere mines, fluiters en hummers en het kost je minder dan deze pot. Niet dat ik nou dar voor kies, heb niet eens een auto. Maar puur ter vergelijking dan.

Maximaal 15-20 euro voor deze pot zou ik zeggen. In geen geval meer. Daarom laat ik deze dan ook lekker links liggen.

Ik zie deze niet meer op de prijslijst van dit jaar staan. Iemand een idee of deze uit het assortiment gaat?

Ik zie deze niet meer op de prijslijst van dit jaar staan. Iemand een idee of deze uit het assortiment gaat?

Ja van deze pot zullen alleen nog de laatste voorraden worden verkocht, hij wordt niet meer geproduceerd.
Hij is zeer waarschijnlijk na deze jaarwisseling dan nergens meer te krijgen.

Morris, aan de foto te zien heb jij ze 2 maal mee mogen maken afgelopen jaarwisseling. Wat vond je ervan? Waren de hummers duidelijk hoorbaar? :)

Ik heb 'm inderdaad 2x in mijn bezit gehad waarvan ik er 1tje had doorgelont met 2x Wasp.
Filmpjes hiervan komen aan het einde van het jaar.

De hummers van de Rio de Janeiro zijn goed hoorbaar en ook de mines zijn een leuke toevoeging, al zijn ze vrij timide.
Leuk product voor erbij, met een leuke korting, maar voor de volle prijs gewoon te duur.

Back
Bovenaan