[Dynasty] Rio de Janeiro

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1677
Artikelnaam: Rio de Janeiro
Netto gewicht: 290 gram
Aantal schoten: 20
Effectomschrijving: hummer-wespen worden achtervolgd door kleurrijke mines in de kleuren paars,groen en rood.uiteraard met een schitterende finale
Verpakkingseenheid: 8/1
Adviesprijs: €30,-
1-1677.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
fpm heeft 'n filmpje
nou de prijs nog :D

Ik vind 'm bijzonder; mooie mines en leuke hummertjes...die hadden wel wat meer aanwezig mogen zijn. Met een goede prijs wil ik 'm voor m'n neus in de straat zien!

Ik zou het effect wel willen weten en daarna pas de prijs!!

Staat gewoon in de startpost hoor :bonk:

Effectomschrijving: hummer-wespen worden achtervolgd door kleurrijke mines in de kleuren paars,groen en rood.uiteraard met een schitterende finale

Echt prachtig, dít is wat ik van Wolff wil zien, zalig :D
Ik verwacht dat hier de prijs niet al te hoog van ligt, deze komt zeker in mijn collectie :D

als ik moet kiezen tussen de wasp en deze dan was de keuzen snel gemaakt
op het eerste gezicht is het een leuke cake nou de prijs nog

Ik vind hem ijzersterk.
Mooi deze combinaties van mines in diverse kleuren in combinatie met het hummer effect wat het altijd leuk doet in de straat.
En een verrassende finale erbij. Kortom topper Wolff.
Zeker een produkt wat ik er bij wil hebben.

Staat gewoon in de startpost hoor :bonk:

Dat snap ik maar ik wil de cake of live of in een filmpje zien. Ze kunnen wel schrijven dat er 12 mooie vrouwen uit die pot komen, geloof jij dat dan ook?? De effect omschrijvingen gaan soms helemaal nergens over dus ik staar me er niet blind op.

Erg mooie cake. Ben benieud naar de prijs, als het een redelijke prijs is ben ik van plan om deze door te lonten samen met de Wesp dat zal een erg mooi effect geven. :)

Fantastisch!

Fantastisch!

Waarom wacht men zo lang met de prijzen? Dat moet toch niet zo moeilijk uit te rekenen zijn?
20 euri heb ik er graag voor over. Lekkere felle mines met hummer! Finale met zachte fluisterende crackling ofzo. Heerlijk!
Er staan al weer 5 nieuwe Wolffjes op het verlanglijstje voor dit jaar.

Het eindigt echt weer super prachtig. Alleen nu wachten op de prijs:)

Back
Bovenaan