Welke merken consumentenvuurwerk waardeer jij hoog?

Hierbij mijn lijstje, alleen gebasseerd op ervaring. Ik kan niet echt een top5 oid maken omdat ik vind dat elke collectie wel toppers heeft :D

• Marijn
  • Wolff
  • Rubro
  • Beko
  • Hardix

Waarschijnlijk komen er na dit jaar nog wel wat bij. Ik verwacht iig Royal zeker en ik hoop ook bonfire te kunnen proberen dit jaar, als er een dealer redelijk in de buurt zit bij me...Deze twee importeurs scheppen erg hoge verwachtingen bij mij iig.

Verleden jaar kocht ik Wolf Vuurwerk. Veel voor weinig geld. Echt geweldig vuurwerk. Alleen had ik duidelijk net de foute producten LOL Want ze waren erg slecht afgelopen jaar. Maar goed, de klantenbeleid en het goedkope vuurwerk maakte het wel een van de beste merken van verleden jaar. En ja, het gaat mij niet echt om de merken xD meer om de effecten en prijs. Want ik wil wel tot half 1 minstens gigantisch mooi vuurwerk afsteken. Gelukkig is mijn straat zowat dood xD (Eigenlijk niet echt gelukkig, maar voorruit).

Ik hoop dat ik Weco dit jaar erbij kan verwelkomen als een van mijn favorieten.
Op dit moment ben ik toch wel een groot fanvan Marijn en Jorge.

Beste cakes die er zijn in Nederland zijn van Pronk die importeerd ze zelf.

Zijn ook mensen die zelf op de vuurwerk fora hangen

hardix en evuco vind ik de beste goeie kwalitietspotten voor een betaalbare prijs in tegenstelling tot schuurmans :)

hardix en evuco vind ik de beste goeie kwalitietspotten voor een betaalbare prijs in tegenstelling tot schuurmans :)

mischien even naar de nieuwe cakes van schuurmans kijken zitten er genoeg tussen die dubbel en dwars hun geld waard zijn

Ik ben een grote fan van Next Generation merk van Lesli:)
Hebben mooie 500grammers (o.a.: Hotfuzz 35 en Chaos 46's) en ook wel een serie mooie kleine cakes voor mooie prijzen (o.a.: Some Like it Hot, Next Mystery Mines en Next Night Blitz)

Vuurpijlen van Next Generation zijn overigens niet zo goed :) Wat dat betreft kun je beter een ander merk vuurpijlen kopen.

van heel wat merken ben ik gecharmeerd van een aantal producten, dus niet alles!
wolff
rubro
pronk
hardix
bonfireworks ( voor mij nieuw dit jaar)

Mijn lijst gebaseerd op eigen ervaring na de afgelopen jaarwisseling.

Met stip op nummer 1 Bonfireworks, stuk voor stuk top cake,s voor een betaalbare prijs.
Op de tweede plaats B&W HARDE BURST, mooie grote,volle uitwerkingen.
En dan op de derde plaats MARIJN , ik heb er weinig ervaaring mee, heb dit jaar voor het eerst wat vuurwerk van hun gehad, karton ZWARE JONGENS.
Wat een toppers.

1. Bonfireworks, scherp geprijst en topkwaliteit potten
2. Wolff / Dynasty, redelijk geprijst en groot aantal klasse potten
3. Zena, leuke budgetpotjes, 500 gr cakes zijn niet goedkoop, wel erg mooi.

1. royal fireworks / goede prijzen met goede cakes!
2. zena vuurwerk / prima prijzen met goede cakes!
3. wolff vuurwerk / goede prijzen met prima cakes!
4. gbv vuurwerk / pro-line cakes zitten aantal toppers tussen.

Laatst bewerkt:
1. Wolff Gave cakes voor niet veel geld!!
2. Bon Echt mega goede cakes voor weinig geld
3. Marijn Gewoon kwaliteit voor wat je betaald

1 Lesli - Pyroshopper : goede mooie cakes voor een mooie prijs
2 Bonfireworks - beide labels zijn gewoonweg klasse
3 Wolf - Dynasty : goed, grote uitwerkingen, prijs mag iets minder
4 Rijswijkse vuurwerkhal - Orange label : verbluffend mooie nieuw label
5 Rubro : alleen een oordeel via de filmpjes, hier in de buurt geen verkooppunt, maar zeker weten de moeite waard.

1. Zena, prachtige nieuwe cakes dit jaar.
2. Bonfireworks, prachtig nieuw vuurwerk, voor een mooi prijsje. Hopelijk kan hij deze prijs/kwaliteit verhouding doorzetten. Staat op 2 omdat ik maar 2 cakes heb kunnen testen.
3. Wolff, veel goede cakes qua prijs-kwaliteit. Toch vielen sommige dingen tegen, maar over het algemeen is het nog steeds erg goed qua prijs-kwaliteit.

Back
Bovenaan