Fire-Freak
VWC lid
Ik vond het mooie cakes, mooie grote effecten. Volgend jaar waarschijnlijk weer in m'n collectie

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk jammer voor jou, want volgens bronnen op AVP, gaat de Pyro Trio eruit. Vandaar deze actie van afgelopen jaar. Maar ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.Ik vond het mooie cakes, mooie grote effecten. Volgend jaar waarschijnlijk weer in m'n collectie![]()
Waarschijnlijk jammer voor jou, want volgens bronnen op AVP, gaat de Pyro Trio eruit. Vandaar deze actie van afgelopen jaar. Maar ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.
Ik las dat ook op AVP ja, wel jammer, maar daarnaast kan je toch weer wat nieuws proberen
Ik heb de Pyro Trio dit jaar voor het eerst gekocht. Meteen 2 pakketjes en vriend van me had er ook maar meteen 2 gehaald... 12 van die cakes voor oudjaar leek me een leuk begin voor een showtje.
Zeer vette potjes! Zeker hun geld waard. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 2 a 3 van deze potten tegelijk afstak
Wat mij wel opviel is dat er bij deze potten een hoop troep uit de lucht naar beneden kwam vallen
Jammer dat ze ze uit de verkoop halen! Moet ik weeeer op zoek naar een mooi pakket voor weinigDe excellent 4 van GBV is afgelopen jaar ook al uit de verkoop gegaan. Dit was ook een leuk pakket om te combineren.
Hier nog een filmpje van dit pakket van afgelopen jaar. Hier had ik er 3 tegelijk aangestoken.
http://nl.youtube.com/watch?v=g4aMKe-FE-c
(wel ff aanklikken "bekijken op hoge kwaliteit" anders ziet het er helemaal niet uit)