[Dynasty] Pyro Trio [Ass.]

Ik vond het mooie cakes, mooie grote effecten. Volgend jaar waarschijnlijk weer in m'n collectie:D
Waarschijnlijk jammer voor jou, want volgens bronnen op AVP, gaat de Pyro Trio eruit. Vandaar deze actie van afgelopen jaar. Maar ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.

Waarschijnlijk jammer voor jou, want volgens bronnen op AVP, gaat de Pyro Trio eruit. Vandaar deze actie van afgelopen jaar. Maar ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.

Zou me ook helemaal niets verbazen. Bovendien zijn ze ook niet extra ruim ingekocht om de gigantische vraag (tja dat krijg je als je er 16 euro vanafgooit) te compenseren; ze waren rond 27 december op.
Dat betekend dat alleen de bestellingen al genoeg waren om de pyro trio leeg te krijgen, laat staan de losse verkoop. En ik heb er ook vrede mee, want volgend jaar zouden ze dan weer 41 euro kosten.
Bovendien heb ik ze dit jaar gezien, volgend jaar koop ik voor die 25 euro dan wel andere cakes!:)
:bye:

Pyro Trio vind ik één van de beste paketten van Wolff. De potten hebben zeer brede boeketten en erg mooir kleuren. De Intermezzo en de Wild West vind ik de beste 2 potten uit dit pakket, de Samurai minder omdat het alleen glittering is (wel leuke tails overigens).

Dit jaar hadden ze hem helaas niet meer waar ik Wolff koop..:(

Ik las dat ook op AVP ja, wel jammer, maar daarnaast kan je toch weer wat nieuws proberen

Heb ik ook gedaan, de Pyro Quattro moest eraan geloven:D. Maar toch, dit vond ik echt het beste setje potten, wel balen dat ze hem niet meer hadden hoor!

Ik heb de Pyro Trio dit jaar voor het eerst gekocht. Meteen 2 pakketjes en vriend van me had er ook maar meteen 2 gehaald... 12 van die cakes voor oudjaar leek me een leuk begin voor een showtje.

Zeer vette potjes! Zeker hun geld waard. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 2 a 3 van deze potten tegelijk afstak :D:devil:

Wat mij wel opviel is dat er bij deze potten een hoop troep uit de lucht naar beneden kwam vallen :sad:

Jammer dat ze ze uit de verkoop halen! Moet ik weeeer op zoek naar een mooi pakket voor weinig :frusty: De excellent 4 van GBV is afgelopen jaar ook al uit de verkoop gegaan. Dit was ook een leuk pakket om te combineren.

Ik heb de Pyro Trio dit jaar voor het eerst gekocht. Meteen 2 pakketjes en vriend van me had er ook maar meteen 2 gehaald... 12 van die cakes voor oudjaar leek me een leuk begin voor een showtje.

Zeer vette potjes! Zeker hun geld waard. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 2 a 3 van deze potten tegelijk afstak :D:devil:

Wat mij wel opviel is dat er bij deze potten een hoop troep uit de lucht naar beneden kwam vallen :sad:

Jammer dat ze ze uit de verkoop halen! Moet ik weeeer op zoek naar een mooi pakket voor weinig :frusty: De excellent 4 van GBV is afgelopen jaar ook al uit de verkoop gegaan. Dit was ook een leuk pakket om te combineren.

Bij alles kwam dit jaar erg veel troep naar beneden vallen, dat is altijd al zo geweest maar nu heb je het pas door omdat het windstil is geweest.
:bye:

Ook deze heb ik afgelopen jaar meegemaakt. Stuk voor stuk aanraders!:) Leuk pakket dus!

IMGP3043.JPG

Ja dat is zeker jammer XpyroX.

De prijs/kwaliteitsverhouding bij dit pakket was zeer goed. Ik vind het jammer dat steeds als ik een leuk pakket heb gekocht het het jaar erop niet meer wordt verkocht. Maar goed... er is voor komend jaar weer een hoop nieuw spul op de markt dus we zoeken verder.

Sorry voor het bumpen van een oud topic.

Heb alleen een pakket Pyro Trio (productiejaar 2005) op zolder gevonden.
De links van de losse potten van de eerste pagina doen het alleen niet meer, dus ik vroeg me af of iemand nog weet welke pot welk effect had?

Back
Bovenaan