[Dynasty] Pharao

87705ha9.jpg

eigen foto komt nog

Artikelnummer: 877
Artikelnaam: Pharao
Bruto Gewicht: 1350 gr.
Aantal Schoten: 15 Schots
Effectomschrijving: rood,groen en blauwe effecten
Tijdsduur: 25/30 sec.
Stijghoogte: +- 25 m.
Richtprijs: € 14,50
Verpakkingseenheid: 16/1
Film: Vuurwerktoko.nl
Film: Demo Wolff 2007

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zullen er vast wel eens iets aan gaan doen, maar echt snel zijn ze er niet mee want dit filmpje doet het al minstens een half jaar niet.
Jammer, want het is best een leuk potje, als je tenminste van brocades houdt zoals ik.
Alle andere filmpjes van de site werken overigens wel goed en zijn ook van vrij goede kwaliteit.

Inderdaad, een hele mooie pot.
En voor een hele leuke prijs.
Die kan je alvast op je lijstje zetten voor dit jaar.
:wink: :wink:

Dit is zeker een mooie pot, al lijkt hij qua effect wel op de Mystical Fire uit de Full Loaded collectie..

Helemaal mee eens. Wat is dit een goede cake! Harde schoten de lucht in met een goede knal gaan ze uit elkaar en dan een Brocade met verschillende kleuren. 15 schoten, en een hele goede prijs! Een euro per schot, dat is ongeveer wel iets wat we normaal ook betalen, dus ben het helemaal met mijn voorganger eens.

Kom er net achter dat deze niet bij mijn dealer word verkocht, als het goed is is er maar 1 Wolff dealer in of dichtbij enschede (heb namelijk krantje van Knettergoed).
Dus heb in het nieuwe krantje van Knettergoed gekeken en daar staat hij dus niet bij....:angry::bonk::cry::shocked:

Nee klopt, daar staat hij niet. Die folder valt me wel een klein beetje tegen, maar hier is het ook de enige Wolff folder.. :sad:

Pyroguy, waar ligt jou dealer dan?
Ik ben écht benieuwd wat voor folder mijn dealer heeft. Het moet nou eenmaal een goede zijn.

Pharaoh ziet er goed uit. Mooi effect, en zeker een goed tempo! Zal eens kijken of het nog in het budget pas (en of ik hem wel kan krijgen!!). Prijs is in ieder geval wel goed.:)
:bye:

Mijn dealer zit in 'Tweede Exloërmond', in Drenthe.. Die heeft knettergoed (volgens RedLantern @ AVP).

dit was als je kijkt naar prijs/kwaliteit mischien wel het beste product dat geshowt is op de demo van vuurwerkvught , krachtige brocade's met mooie heldere kleuren en 'n heerlijk tempo + die prijs = puur genieten .

Ik heb deze ook afgestoken dit jaar.
En hij gaf helemaal geen brocades! Heeft iemand hier ook last van gehad? Het waren meer gekleurde waves..
Bleef een leuk effect, maar ik had me echt verheugd op flink wat brocades..

Ik heb deze ook gehad en ik had ook geen brocades, maar het waren volgens mij ook geen waves. Ik weet niet precies wat voor een effect het was, maar ik was er in ieder geval wel tevreden over:D

Tja dat klopt wel maar ik heb Pyro Trio afgestoken en die gaven ook een ander effect dan het filmpje beschreef..
En dat geeft mij dan de indruk dat de filmpjes onbetrouwbaar zijn!

Het vreemde van deze pot is dat hij twee verschillende effecten heeft.
Een vriend van mij had hem ook gekocht. En de effecten waren behoorlijk anders. Snap er ook echte helemaal niets van. Zelfde winkel, zelfde pot :sad:

Het vreemde van deze pot is dat hij twee verschillende effecten heeft.
Een vriend van mij had hem ook gekocht. En de effecten waren behoorlijk anders. Snap er ook echte helemaal niets van. Zelfde winkel, zelfde pot :sad:

Kun je me vertellen welke 2 effecten je zag dan?

Back
Bovenaan