[Dynasty] Pharao

Bedankt voor het posten.:cool:
Hier hebben we toch wel wat meer aan dan het filmpje van Wolff. Het zijn inderdaad een soort waves, of heb ik dat verkeerd?
:bye:

Heel vreemd dit, maar wel een typisch voorbeeld van een effectswijziging welke niet genoemd is. Er zijn vele cakes die in de laatste maanden geleverd worden en niet zijn zoals ze benoemd zijn en op demo's aangeboden worden.
Moet zeggen dat dit het effect wel goed vervangt, je hebt nog altijd een prachtige cake, maar de willows is waar je het voor koopt, dat krijg je niet en dus érg zonde.

Bedankt voor het delen in ieder geval, zeker goed om dit jaar uit te zoeken wat we volgend jaar kunnen verwachten hiervan.

:bye:

Inderdaat een vreemd effect, maar ondanks dat vind ik dat hij op het filmpje van
Ruben wel grote boeketen heeft.

dit valt me wel tegen dat het niet echt brocades zijn daarvoor wilde ik hem juist kopen :sad: weet iemand nog een pot met een redelijke prijs en een mooie brocade effect geeft ?

Teun

dit valt me wel tegen dat het niet echt brocades zijn daarvoor wilde ik hem juist kopen :sad: weet iemand nog een pot met een redelijke prijs en een mooie brocade effect geeft ?

Teun

Leuk dat je erover begint, wij zijn namelijk recent bij Wolff Vuurwerk geweest en zij hebben aangegeven dat er geen bewuste wijziging is gemaakt in het effect van de Pharao. De film die wij op de demo hebben gemaakt vorig jaar, de cake met het juiste effect, die kwam uit dezelfde voorraad die daar reeds stond en aan de dealers is uitgeleverd. Zij hebben het nooit te horen gekregen dat deze cake anders was qua effect en noteerden het dan ook direct. In China hebben ze hem dit jaar wederom gezien en hij was weer gewoon met gouden effecten, zo zal hij dit jaar dan ook weer worden geleverd.

Wat er is gebeurd weten ze nog niet, ze hebben de klacht genoteerd en gaan er zeker naar kijken. Feit is dus dat Wolff geen wijziging heeft opgedragen, dat de Pharao gewoon goud hoort te zijn en dat ze dit jaar wederom de Pharao met de gouden effecten zoals altijd importeren.

Ik heb deze cake ook gezien afgelopen jaarwisseling. Echt een prachtige pot met hele grote mooie gouden effecten! Bij ons was hij gewoon zoals hij hoorde:)

IMGP3005.JPG

IMGP3006.JPG

Hoeveel gram kruit bevat dit potje eigenlijk? :)
En als ik het goed begrijp is het filmpje van Ruben gewoon de goede versie? :)

Hoeveel gram kruit bevat dit potje eigenlijk? :)
En als ik het goed begrijp is het filmpje van Ruben gewoon de goede versie? :)

dit potje heeft 180 gram kruit, wat neerkomt op een 12 gram per schot.

de effecten zijn waanzinnig mooi en groot...!

Een topper vind ik deze cake.

Ik steek deze altijd na 24:00 uur, omdat dit een grote uitblinker is, van de 200 grams cakes.
Ik had hem voor de tweede keer,
Mooie volle palm tree effecten.

Jammer dat deze cake er uit gaat volgend jaar.:mad:

Ik heb de leegschoten cake mee naar huis genomen, om in me dummy kast te zetten.
Jammer genoeg heeft de verpakkting, wat brandplekken van het lont, dat van buis naar buis loopt.

Back
Bovenaan