[Dynasty] Peacock Fountain

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1839
Artikelnaam: Peacock Fountain
Netto gewicht: ... gram
Effectomschrijving: Spuwt langer dan 1 minuut in 3 verschillende richtingen. Rose,rood,goud,blauw,zilver,groen en crackling
Verpakkingseenheid: 18/1
Adviesprijs: €13,50
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
inderdaad, goed research-werk richardus...ik heb hem gisteren live mogen aanschouwen en het is een lekkere langdurende fontein...ik vind het zelf wel een toppertje eerlijk gezegd! Prijs is ook genoemd, maar weet ik helaas niet meer...

Hij blijft laag, maar het is een heeeele mooie pauwestaart zeg! Fijn gevarieerd ook, waar de waterval vanaf 00:37 echt héél mooi is. Voor deze prijs wil ik 'm absoluut in 't echt zien, want volgens mij is hij dan prachtig, ook al komt ie niet hoog. Dat is ook te veel gevraagd met 't kruit wat in elk van de 3 buizen mag... Leuk ding!

Echt een leuke fontein! Vind hem veel leuker dan de Amazing Fountain van vorig jaar, echt iets aparts dit :)

Erg mooie effecten. Maar als je goed kijkt zie je een pyrotechnicus lang de fontijn lopen en komt de fontijn rond hoofd hoogte. Dus hij gaat nog aardig hoog. Misschien dat ik deze fontijn ga kopen, altijd leuk voor de variatie. :)

Erg mooie effecten. Maar als je goed kijkt zie je een pyrotechnicus lang de fontijn lopen en komt de fontijn rond hoofd hoogte. Dus hij gaat nog aardig hoog. Misschien dat ik deze fontijn ga kopen, altijd leuk voor de variatie. :)

De fontijn is op iets hoger gezet:wink:
Gelijk een tip hierbij zet een fontijn hoger dan komt de effect er mooier uit.

Laatst bewerkt:
Fonteinen zijn voor mij een must om er bij te hebben, ik doe dit voor mijn 5 vrouwen die ik thuis heb rond lopen.
Met deze pauwenfontein zal ik mijn dames een groot plezier mee doen.
Hij spuit lang en heeft veel kleuren, maar ook de manier van spuiten is leuk (in drie richtingen)

Fonteinen zijn voor mij een must om er bij te hebben, ik doe dit voor mijn 5 vrouwen die ik thuis heb rond lopen.
Met deze pauwenfontein zal ik mijn dames een groot plezier mee doen.

Het is wel iets offtopic,ik heb er 2 minder maar begrijp je heel goed daarmee.
Wat ook altijd goed doet is deze ook een pauweffect,lange duur verkrijgbaar bij beko en salon roger 2voor 6 euro dacht ik:
Beko_traditionals_stetosaurus_groot.gif

Bedankt voor je commentaar Michel.
ik blijf even offtopic om een toelichting op mijn topic te geven:

Ik had vorig jaar een megabedrag aan vuurwerk, dure blokken/cakes, heb uren staan schieten en toen ik klaar was vroeg ik aan mijn vrouw en 4 dochters welke cake zij het mooist vonden: toen kwamen zij uit op een fontein en een mijn. :shocked::cry::bonk:
Vandaar mijn actie om speciaal voor de dames wat meer fonteinen aan te schaffen.

Het is dat ik niet zo'n groot budget heb. Maar anders zou ik altijd voor wat rijtjes van meerdere doorgelonte fonteinen gaan. Zo'n muur van vuur is echt een fantastisch gezicht!

+ YouTube Video

Dank aan VWL Steenbergen.
Ik vind het wel erg tof zo'n W-shape fontein! Gaat ook nog best hoog zo te zien. :)

Back
Bovenaan