[Dynasty] Panter

Ook mogen bewonderen dit jaar, echt een pracht cake, prijs was dit jaar €35 hou me hart vast wat de prijs volgend jaar is.. :rolleyes:

Ook mogen bewonderen dit jaar, echt een pracht cake, prijs was dit jaar €35 hou me hart vast wat de prijs volgend jaar is.. :rolleyes:

Hier zat ik toevallig ook aan te denken, zal wel flink om hoog gaan zoals gewoonlijk. Vond het zelf een mooie pot en het geld dubbel en dwars waard.

Zowel ik als de omstanders hebben zwaar genoten van deze cake, en terecht, want voor een prijs van 35 euri (ik had hem voor 30 in Koekange) is dit werkelijk een fantastisch stuk vuurwerk. De kleuren zijn prachtig, de palmen zijn top, de salvo's zijn prima en het tempo is ook goed te noemen.

Kan hier heel kort over zijn, 200% aanrader. :D

Had de panter ook en vond hem egt fantastisch :blink:

vind hem egt een aanrader voor de mensen die niet hebben gehad.
Volgende jaar weer in me collectie.

:bye::bye:

Hier nog een straatfilmpje van deze geweldig mooie cake.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Door de mist heb ik deze maar op 1 januari afgestoken:rolleyes:
Ik vind het een pracht cake! dat komt door zijn wite strobe effecten (ben
een liefhebber hier van!:) )
Hier nog een foto van mijn dummie panter ( zelf gemaakt )

dscf0399ae7.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zit echt te twijfelen tussen de Panter en Power Palm welke raden jullie mij aan?
Prachtige cake mooie kleuren maar dat is ook bij de power palm.

Ik zit echt te twijfelen tussen de Panter en Power Palm welke raden jullie mij aan?
Prachtige cake mooie kleuren maar dat is ook bij de power palm.

Ik zou voor de Panter gaan. Relatief betere prijs-kwaliteitverhouding als je het aantal schoten door de prijs deelt. De effecten zijn sowieso goed van de Panter en iets gevarieerder dan bij de Power Palm. Maar het moet uiteraard wel binnen je budget passen.

Dat is waar maar ik en Damian vieren samen o&n dus dan zie ik hem al dus daarom koop ik denk ik toch de Power Palm :)

:bye:

De panter... Wat een pracht cake! Weegt trouwens ook behoorlijk wat. (voor zijn formaat)
Deze 500 grams cake gellukig dit jaar terug in onze selectie! Als je van grote potten met mooie uitwerkingen houd, dan zit je bij de Panter goed... Maarrr... Hij heeft natuurlijk wel veel en veel meer broertjes en zusjes die bij hem in de buurt blijven qua pracht.

Wat een ding zeg! Bedankt Pigi. voor het filmpje! Zo krijg je echt een goed beeld van de cake. Wat een machtig grote boeketten zeg!

Deze komt zeker in mijn assortiment wat een knallers zeg en idd, grote boeketten, ziet er professioneel uit.
Ik ben blij dat er mensen nog straatfilmpjes maken want eigenlijk alleen dan kun je goed zien wat je in huis haalt.
Of naar een demo gaan natuurlijk!

door dat straatfilmpje van Pigi zie je pas echt wat er gebeurt als je er pal onder staat... van ver op een show zijn het al super mooie en grote boeketten, maar als je er dichtop staat is het helemaal oorlog!!!!:D:D:D

Blijft een waanzinnige cake he, kan hem niet vaak genoeg zien! :D
Nog een goed filmpje vanuit de straat gefilmd;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

geweldig ding, vooral door het filmpje van Mattenfreak, erg goeie camera had diegene, of jij! kijk die blinkers dan ...:O

ik ben bezig mijn wens lijst samen te stellen
deze cake loopt de kans om op men lijst te komen .
alleen wat ik weten wil wat hij dit jaar kosten gaat en of hij zijn geldt nog waardig is

Back
Bovenaan