[Dynasty] Panter

Mooi filmpje Thomaz. De panter is voor mij de cake van Dynasty.
Ik had hem dit jaar tweemaal en de boeketten zijn groot, breed, effecten erg mooi en de knallen zijn hard.

Samen met Stars over Paris de klassieker van Wolff voor mij (de shells zijn niet van mij trouwens, overigens wel mooi!)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Volgend jaar weer.
Dit blijft voor mij de topper.
Niks aan op te merken.
Lekker genieten met een goeie sigaar er bij.
En een glas Duvel, maar die heb ik niet op, want ik drink niet als ik vuurwerk afsteek.

vondt deze zeer geslaagd mooie grote effecten
leuke kleuren
volgend jaar zeker weer maar denk dat ik er dan 2 neem.

zeker een mooi blok maar ik vond de dragsters zeker niet minder!
Maar de panter is zeker geen miskoop en zeker zn geld waard!

Hij is dus terug.

Vorg jaar was hij volgens sommigen erg slecht geworden.

Maar daar is dus wat aan gedaan?

Klopt het wat ik vertel?

(dejavu gevoel!):p

ja hij is weer als van ouds :D volgend jaar zeker weer, en dan niet meer 1 net als dit jaar :p Toen was ik toch nog even wat terughoudend :p

Lootsvuurwerk verkoopt deze voor €29,- en 2 voor €50,- Is best wel een groot verschil :shocked:

Je hebt het hier over de belgische markt, dit is niet echt te vergelijken door de verschillende wetgeving.

Echter heb je in Nederland ook genoeg winkels waar je kan kopen met een flinke korting.

Je hebt het hier over de belgische markt, dit is niet echt te vergelijken door de verschillende wetgeving.

Echter heb je in Nederland ook genoeg winkels waar je kan kopen met een flinke korting.

€40,- euro afgerond voor dit ding valt misschien nog wel mee als je bekijkt wat andere dealers voor toch wel kwalitatief mindere producten vragen.

Met je laatste zin ben ik het overigens niet echt met je eens. Niet voor iedereen is Nederland even goed bereikbaar voor goedkoop vuurwerk.

Velen hebben geen auto, of kunnen niet met de auto. En als ik de weersverwachtingen bekijk voor de komende maanden zou ik op het OV ook niet al te veel rekenen en al zeker niet op de NS.

Daar komt nog bij kijken dat je misschien dan wel kan bestellen in zo'n grote en goedkope winkel, maar niet altijd zeker bent van levering als je je bestelling komt ophalen (+ lange wachttijden en etc.). En ikzelf en velen met mij hebben het niet zo op vervangers. :mad:

Na weer op een demo gezien te hebben, hem toch maar weer besteld, blijft gewoon een topper! Kleuren leken nog beter over te komen dan een paar jaar terug.

Back
Bovenaan