[Dynasty] Panter

Heb ik 1x gehad, wat een bak. Maar €40,- euro is teveel van het goede. Nog €40,- euro erbij en je hebt (er bijna) een 2kg cakebox voor die nog 3 extra cakes van 500 gram bevat én nagenoeg hetzelfde presteert.

Prachtige cake die ik vaak heb geschoten. Helaas is Oss net een stukje te ver voor mij. Had hem er graag bij gehad.

Zoals op de product foto te zien is op de website, is deze van wolff. Ook is dit gewoon de "originele" video die is gebruikt in 2010/2012 bij de officiële vuurwerkland website. Er wordt gesproken over de batch van 2017 (bevestigd door coppelmans)

De video op deze pagina komt dus 1 op 1 over.

Rembrandt Vuurwerk in Voorburg heeft deze cake te koop voor 50 euro per twee stuks. Een hele nette prijs!
Ze hebben hem ook werkelijk op voorraad in de bunker. Foto vandaag gemaakt. Kan iemand zien welk jaartal dit dan is? 2018 of 2013?
Ik hoop alleen dat hun voorraadbeheer klopt, want op hun webshop kun je er gerust 125 bestellen zonder foutmelding...

Rembrandt Vuurwerk in Voorburg heeft deze cake te koop voor 50 euro per twee stuks. Een hele nette prijs!
Ze hebben hem ook werkelijk op voorraad in de bunker. Foto vandaag gemaakt. Kan iemand zien welk jaartal dit dan is? 2018 of 2013?
Ik hoop alleen dat hun voorraadbeheer klopt, want op hun webshop kun je er gerust 125 bestellen zonder foutmelding...

Dit is denk ik de 2018 versie? Die eerdere batches hadden toch altijd iets van 360gram?

Ik weet het echt niet, in iedergeval wel precies de zelfde als sommige chinared dealers!

Heeeerlijk mooie cakeWolff2007_21.jpg

Back
Bovenaan