[Dynasty] Panter

Ook een erg mooie pot. Gistere gezien bij een demo in Vught en snap nu wel waarom veel mensen dit een mooi blokje vinden:)

Nou nou wat een pot zeg he!!!!
Ik ben vanavond naar naarden geweest waar een demo van dynasty was en sjonge jonge, eerlijk waar deze cake sprong er echt uit. Niet alleen de bursts waren snoeihard,( zware doffe klappen) ook de de palm effecten waren echt zeer groots! Door het dubbele effect vind ik het een echte luxe pot.
Gewoon een must have hoor deze cake!

Wat een geweld als je er 3 tegelijk aansteekt.
Ik had ze perfect getimed. Schitterend.
Volgend jaar : 4 stuks tegelijk!!!!!!!!!!!!!!

Ja deze ook in mijn collectie gehad en wat een schitterende pot is het. Prachtige palms die lekker blijven hangen en dan die combinatie met die blinkers. Super dit:)
Volgend jaar ook 4 stuks:D

Zelf had ik de panter ook.
Wat een pracht pot is dit, zelf kon ik hem voor 28,50 kopen, maakt hem nog beter natuurlijk.
Zeer grote en duidelijke effecten die goed blijven hangen.
Ook vond ik hem een goede burst hebben.
Voor iedereen die hem kan kopen en het geld er voor heeft, deze moet je gewoon gehad hebben.

Laatst bewerkt:
Na het bekijken van het filmpje van Moontan heb ik het idee, dat ik dit jaar een totaal andere Panter had dan vorig jaar.

De Panter op Moontan het filmpje had ik vorig jaar.

Dit jaar vond ik me Panter tegen vallen.
De effecten vond ik niet mooi, ik herinner me, dat effecten twee effecten in een burst waren.
En die effecten vond ik rommelig.

Ik weet niet, of dit per ongeluk een andere cake was met een Panter label.

Na het bekijken van het filmpje van Moontan heb ik het idee, dat ik dit jaar een totaal andere Panter had dan vorig jaar.

Ik ben blij dat het jou ook is opgevallen, want ik had hetzelfde idee.
Ik heb het al met meerdere "kenners" besproken, maar die hadden het niet opgemerkt.
Voor mij was het meest opvallende verschil dat de "oude" Panter zeer regelmatig schoot, met steeds twee boeketten tegelijk. De "nieuwe" schiet veel onregelmatiger, en vaak met drie boeketten tegelijk. Het is me in meerdere demo's opgevallen, en thuis ook.

Bij mij was dit zeker ook een van de betere cake's.

Heerlijke palmen met glitters en een leuke knetter finale.
Aan de reacties van het publiek was ook te horen dat deze ook bij hun in de smaak vielt! :D

Back
Bovenaan