[Dynasty] Panter

ik ben bezig mijn wens lijst samen te stellen
deze cake loopt de kans om op men lijst te komen .
alleen wat ik weten wil wat hij dit jaar kosten gaat en of hij zijn geldt nog waardig is

Dat was precies mijn gedachte xD
Ik weet nou ook niet of ik het wil uitgeven.

-Roy-

hier kost hij 37,50 ik heb er maar 2 besteld en die zullen tegelijk de lucht in gaan... wat een topper dit!

Twijfel nog een beetje, deze of Sniper.. Als je niet naar de prijs kijkt, welke zouden jullie dan kiezen?

Twijfel nog een beetje, deze of Sniper.. Als je niet naar de prijs kijkt, welke zouden jullie dan kiezen?

Dat zijn toch geen vergelijkbare potten. Heel ander effect en andere manier van schieten.
Ze zijn allebei de mooiste (vind ik) in hun klasse. Qua crown is de Sniper onovertroffen, en qua palm(achtige) effecten staat de Panter ook zo'n beetje op eenzame hoogte. Hoewel, de Dragsters is ook prachtig mooi:shocked:

Kortom, je moet het zelf weten, ik zou er niet tussen kunnen kiezen, dus ik neem ze alle drie:wink:

Dat zijn toch geen vergelijkbare potten. Heel ander effect en andere manier van schieten.
Ze zijn allebei de mooiste (vind ik) in hun klasse. Qua crown is de Sniper onovertroffen, en qua palm(achtige) effecten staat de Panter ook zo'n beetje op eenzame hoogte. Hoewel, de Dragsters is ook prachtig mooi:shocked:

Kortom, je moet het zelf weten, ik zou er niet tussen kunnen kiezen, dus ik neem ze alle drie:wink:

zo hoort het! haha ik zou ze ook alledrie nemen, maar om een keuze tussen de sniper en de panther te maken, hierbij mijn onderbouwing:

kies je voor de panter, ga je voor een goed geweld tussen begin en eind. bij de Sniper is voornamelijk het einde super super geweld.. wat de panther dan niet heeft.

de sniper is voor 25 schoten met finale een eurotje of 42,50. de panter komt op een 24 schots (vergelijbaar dus) op een euro of 38, met geluk 35...
als je een pot nodig hebt met een echte finale, raad ik je de sniper aan. wil je een pot dat constant goed vlijft doorschiten met gemiddeld geweld, de panther;)
panther is (vind ik) ook beter zichtbaar door de heldere goud-achtige palmen... sniper heeft toch die donker gouden crown...

Hier in Ermelo kost hij maar 25 euro.
Heb eerder gezegt op een ander forum dat ik er 4 bestel.
Maar ben nu ook wel geinterreseerd in het aantal dat er in een karton zitten....

bij ons kost hij 40 euro
kan dat nog door de beugel ?

hmm als ik vlak boven je lees dat hij daar 25 euro kost, is dat een verschil van 15 euro, dat vind ik flink fors, maar dan heb je het wel over de (tot nu toe) goedkoopste winkel en een flink duurdere.

adviesprijs schijnt 35 euro te zijn, 5 euro daarboven is alsnog redelijk veel. namelijk +-15%.

Het is een afweging die je zelf zult moeten maken, als de winkel over het algemeen een stuk duurder is zou ik het wel doen, zeker als er geen andere Dynasty dealer op een voor jou acceptabele afstand zit.

Ik ga er zelf weer eentje halen, ik was er vorig jaar zéér van onder de indruk, prachtige bak!

heerlijk als je er vlak onder staat om die palmen over je hoofd te zien uitspreiden, machtig gewoon

Adviesprijs 2008 is €38,- Als je dan 40 betalen moet vind ik het eigelijk afzetterij hoor ? Dan zou ik naar een andere winkel gaan. Zijn meer dan genoeg winkels waar je het goedkoper kan krijgen.

Hier kost ie 28,50 , dit is ook de reden waarom ik er 1 bestel. Voor 40 euro zou ik leukere dingen uit kunnen kiezen.

Voor 40 euro zou ik hem nog wel kopen hoor, het is een cake met prachtige palms met blinkers. Ik koop hem dan voor 32 euro, maar 40 is zeker niet te duur voor deze cake. En hij is niet eens zo snel voorbij, dat is ook een pluspunt.

Kijk voor 40 euro zou ik het nog wel doen, maar is toch echt de max.
TJa, goedkoopste winkel hebben we hier wel, maar met een beetje zoekwerk zou je toch elders hem ook wel wat goedkoper kunnen krijgen?
Hebben ze dan geen voorverkoopacties ofzo?

Back
Bovenaan