[Dynasty] Overload

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1615
Artikelnaam: Overload
Bruto Gewicht: 1.230 gr.
Netto Kruitgewicht: 240 gr.
Aantal Schoten: 30 Schots
Effectomschrijving: Na de zilveren kometen komen o.a. de volgende effecten: zilver fish, crackling rain en zilveren glitters.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: €17,50
Verpakkingseenheid: 8/1
Afmetingen: 205x155x155mm
Film: Demo Wolff 2007

Laatst bewerkt:
voor die prijs 'n prachtige cake , omdat : hij mooi is op 'n rustige manier , want dat is ook wel is leuk om te hebben in plaats van al dat hyper actieve geknal (zegt iemand met a.d.h.d. :p ) .

Laatst bewerkt:
Geweldig goede pot voor een HEEL erg mooie prijs!
Was echt verbaasd toen ik die prijs zag!
Leuke varieteit en goede shape en lekker tempo!
Echt een aanrader!
Alleen jammer dat de linker even doorschiet waardoor de potten niet meer gelijk lopen...
:bye:

Zeer mooie pot vind ik. Heel erg gemixed met goede effecten. Prijs is ook helemaal goed: 17,50 :D

Jaa hoor! Ze hebben het weer geflikt.:cool:
Net zoals Stars over Paris, een kaskraker. Deze komt bij mij in de collectie! De fishes to crackling vind ik een geweldig effect trouwens.
De Fishes op zichzelf zijn niet leuk, maar die crackling maakt het helemaal af!

Sorry hoor maar tering wat is dit mooi !

Zo veel verschillende dingen , ik zie hem wel omghoog gaan in mijn straat :D hehe, En ik haatte altijd fish effect maar crackeling is een van mijn favo uitwerkingen dussss is deze fish super leuk :D

Grtz , Eric

17,50 als richtprijs?
HAHAHAHAHAHAHA. Ik dacht toen ik dit filmpje zag dat de richtprijs rond de 40 euro zou liggen.

Leuke diversiteit aan effecten, goede afwisseling en opbouw en goede duur. Mooiste vind ik nog dat de er een fish effect is gebruikt om te openen. Een vergeten effect zou je bijna zeggen. En tussendoor een Falling Leaves effect om daarna de burstknallen van de volgende schoten te accentueren.

ja ja zelf m'n konijn kan deze kopen van z'n spaarpotje :p , even zonder dollen ,
hoe klein je budget ook is je kan dus echt 'n flink spektakel in huis halen , verschillende soorten glittering , verschillende soorten fish , crackling tails , falling leave's , cry crackling , wat wil je nog meer ? , nou 2 dingen toch , deze cake en o&n .

ja ja zelf m'n konijn kan deze kopen van z'n spaarpotje :p , even zonder dollen ,
hoe klein je budget ook is je kan dus echt 'n flink spektakel in huis halen , verschillende soorten glittering , verschillende soorten fish , crackling tails , falling leave's , cry crackling , wat wil je nog meer ? , nou 2 dingen toch , deze cake en o&n .

Geweldig hoe je dit zegt, de lach staat nu breed op mijn smoel.
:D

Huh? 17,50? Echt? Jammer dat ik dat niet eerder wist! Zo'n mooie pot met bijzondere effecten voor die prijs? Zit er dit jaar zeker bij!

Hier een filmpje dat ik heb gevonden:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Slechte kwaliteit, en het zijn er TWEE die worden afgestoken, maar zo krijg je misschien toch weer een beter beeld van deze cake!

Hij kost inmiddels 18,50. Ik vind het zelf geen leuke cake aangezien ik geen liefhebber ben van het effect: fish

Zelf vind ik alleen fish erg saai, maar gemengd met andere effecten vind ik het wel erg leuk voor de afwisseling :)

Ik vond de Overload een mooie cake. Hij duurde niet zo lang, maar heeft wel een keur aan effecten. Wat ik nog kan herinneren is dat de effecten niet al te lan g bleven hangen, maar dat hoeft ook niet want hij schoot met haast geen stops tussendoor. Heel duur vind ijk hem niet, ik zou hem een keer proberen!

Back
Bovenaan