[Dynasty] No Mercy

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 898
Artikelnaam: No Mercy
Bruto Gewicht: 3.100 gr.
Netto Kruitgewicht: 302 gr.
Aantal Schoten: 72 Schots
Effectomschrijving: 72 Krachtige, felle knalbursts.
Tijdsduur: 40-45 sec.
Stijghoogte: 20-25 m.
Richtprijs: ...
Verpakkingseenheid: 6/1
Afmetingen: 300x145x120mm
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp !

Is dit een 72 knalpot ! Die dan eindelijk legaal is in nederland .
Had uitgerekent per schot ongeveer 4,2 gram , met tail erbij gerekend of puur flash poeder . Dan gaan ze wel hard hoor.
Komt zeker in mijn lijst !

Grtz , Eric

Denk zelf dat het iets zoals de thunder king of fast and furious is, want alleen knal in pot mag niet zover ik weet ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen knal mag inderdaad niet.
Het zou goed kunnen dat ze het opgelost hebben net als de asian thunders thunderkings en dergelijke....
Mocht dit zo zijn zou dit zeker een toppertje kunnen worden die goed verkoopt!
Mits de prijs goed is natuurlijk!
:bye:

Spijtig genoeg is deze gisteren niet op de demo geschoten, de prijs is mij dan ook nog onbekend. Hopelijk komt Vuurwerktoko.nl weer met de nieuwe films dit jaar.
Ik heb van Tony vernomen dat het aantal schoten opbouwt. :wink:

De schoten bouwen zichzelf op? WOW
Ik wil deze pot hebben.:cool: Ik verwacht gewoon de wat zwaardere knallen met een erg klein boeket. Geweldig wat deze nieuwe regelgeving allemaal voor het vuurwerk heeft opengesteld!
Erg apart trouwens dat dynasty haar hele collectie heeft vernieuwd.

klein kwa formaat, maar ben zéér benieuwd naar de uitwerking.
Zonde dat ze deze niet hebben getoont tijdens de demo avond, had hem graag in werking willen zien.
Een 72sh knalblokje in oplopend tempo voor de nederlandse markt klinkt intresant namelijk:)

De tijd zal het leren:)

nomercyzh4.jpg

Laatst bewerkt:
Tis inderdaad geen enorm blokkie....
Zie mezelf al lopen met dat ding sochtends om 10uur :blink:
Enne oplopend tempo zeg je?
Dat klinkt helemaal goed :D

Zo dit ziet er helemaal geweldig uit. Ik ben heel erg benieuwd naar de uitwerking hier van, de knallen natuurlijk.
Ik hoop dat er snel een filmpje komt, want dit lijkt mij een supper blok.

dit scheef kassie op avp : ik las op fpm dat de adviesprijs op 35 euro ligt .
of dit waar is weet ik niet , kan iemand dit bevestigen .
:bye::bye::bye:

Laatst bewerkt:
Verwacht er eigelijk niet zuper veel van dit blok heeft 4,19 Gram sas per schot een Thudnerking van broekhoff heeft 7 Gram sas. Dus vraag me af of deze hard gaat knallen ?

Dat wil niet veel zeggen hoor..
Een knal mag nog steeds maar 2 gram kruit bevatten, dus die kan optimaal benut worden. Bovendien heeft de Thunderking van Chooêt ook maar 3.8 gram kruit. En die geeft toch zeker minstens een evenharde knal als elke andere single shot.
Dus dat hoeft niets te betekenen.:)

Waar hala jij dat vandaan ? je mag zover ik weet een max tube lading van 15 gram hebben en een max decibel van 153 produceren ? waar gaat dan anders die overige 5 gram van de thunderking heen XD stijglading ?

Waar hala jij dat vandaan ? je mag zover ik weet een max tube lading van 15 gram hebben en een max decibel van 153 produceren ? waar gaat dan anders die overige 5 gram van de thunderking heen XD stijglading ?

Haha, als je denkt dat een knal uit siervuurwerk ook maar 153 decibel mag hebben ben je naïef, of er wordt op een andere manier gemeten. Is het je dan nooit opgevallen dat sommige knallen een HEEL flink stuk harder knallen dan bijvoorbeeld een rotje?

Maargoed, dat van die 2 gram heb ik vorig jaar ergens uit opgepikt. Ik meen in ieder geval dat er maar 2 gram van een tube een knaleffect mag veroorzaken. Het is niet iets dat ik claim, maar van hieruit onderbouw ik mijn mening;
Dat de Chooêt Thunderking 3.8 gram heeft vind ik dus pure logica. Zijn effect is Groen lichtbolletje met knal. Dus 2 gram voor de knal, 1.8 gram voor stijglading/lichtbolletje en diversen.
Dus een Nederlandse thunderking zou er ongeveer zo uit zien: 2 gram voor de knal, 2 gram voor de stijglading/lichtbolletje, 3 gram voor de 4/5 sterren die uit de knal komen, aangezien de thunderking anders niet legaal is.

Dacht jij nou werkelijk dat zo'n thunderking tegen de 5 gram knalsas zou bevatten? Haha, dat had ik toch écht niet van je verwacht.:p Daarmee zit je tegen een supervlinder aan XD.

lijkt me een uitstekend blokje om de buurt mee wakker te maken :p...

eindelijk een knalblok dat legaal is :D

nu nog wachten op het filmpje. hopen dat de knallen een beetje goed zijn

Vincent

De zogenaamde mortierpotten mogen een maximum van 2 gram flash bevatten aan burstlading.
De totale effectlading van een mortierpot, mag inderdaad 15 gram aan totale sas bevatten per tube.
Dat betekend dus: 2 gram burst en 13 gram sier effect.
Daarbij is er geen decibel grens vastgelegd voor mortierpotten
Een heel goed voorbeeld is o.a. de Sweet Coconut, waar een flinke dreun vanaf komt

Laatst bewerkt:
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar deze cake. Ik heb al een aantal knalpotten liggen maar variatie is ook belangrijk natuurlijk. :wink:

Nog maar even wachten totdat er een filmpje van is

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan