[Dynasty] New York

film van vuurwerktoko : http://www.wolff-vuurwerk.com/data/vuurwerk_tv.php?vw=631
op deze film vindt ik hem erg slecht overkomen , vergeleken met de films van vwc en ub , zeker als je naar de prijs kijkt vindt ik het echt 'n afrader .

Helaas voor jouw Danianus...maar probeer jij maar eens zo een (legaal)WERELDBLOK voor deze prijs te vinden.
Ik vind dit blok in 1 woord fantastisch .
TIP : proberen in de voorverkoop te bemachtigen met 20% korting !!
Bij mijn dealer krijg ik deze korting !!
Cheers:bye:
mek

panter , sky screamers , camuro king , juwel in the crown , cyclone , sunset queens , aftershock thunder , ik kan geen betere blokken voor die prijs vinden he :wink: .

Laatst bewerkt:
panter , sky screamers , camuro king , juwel in the crown , cyclone , sunset queens , aftershock thunder , ik kan geen betere blokken voor die prijs vinden he :wink: .

Oh Ja, Smaken verschillen (gelukkig), maar die Camuro King is ook een Wereldblok.
Cheers:bye:
Mek

klein beetje offtopic, maar de cyclone van new spirit is een afrader en totaal niet vergelijkbaar met dit ding.

Ik denk dat Damianus de cyclone van katan bedoeld, want dat is inderdaad een geweldig blokje. hij zou bij mij zomaar in aanmerking komen tot nieuwkomer van het jaar.
Nu we het toch over de cyclone hebben, heb ik een vraag. Aangezien de hele profi line van katan uit de dynastie stal komt, is er een cake van dynastie vergelijkbaar met deze? Anders moet ik helemaal naar de achterhoek om dat ding te halen.

nee die is nou net niet omgelabeld , maar de producten die hier onder staan wel .

super 3 - heavy 3
space star - discovery
general - super 500
canonball - no mercy
crazy bull - caesar
terminator - panter

links is profi vuurwerk , rechts is dynasty .

maar zullen we maar weer back ontopic gaan , want dit dwaalt iets te ver af , mede door mij zelf :rolleyes: .

Laatst bewerkt:
Heb deze in het echt gezien, hele mooie cake, alleen bij mij leken de knallen van de laatste 4 schoten een stuk zachter. Tussendoor ook die 4 schoten met hetzelfde effect. Beetje jammer is dat wel!

werelds new york

werelds new york

wat een pracht en wat een effecten een show op zich deze staat weer op mijn lijst voor dit jaar een echte aanrader :wink:

wat een pracht en wat een effecten een show op zich deze staat weer op mijn lijst voor dit jaar een echte aanrader :wink:
\

Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten!

In het echt kwam hij ook veel beter over dan op de filmpjes, dus volgend jaar weer! :devil:

klein beetje offtopic, maar de cyclone van new spirit is een afrader en totaal niet vergelijkbaar met dit ding.

Ik dacht ook al.......Lesli vergelijken met Wolff.....tegenpolen zijn het in de prijs/kwaliteitsverhouding. Hetzelfde als je bij het EK Spanje met Oostenrijk zou vergelijken.

Dit is een prachtige cake. Hij kost hier 49,95. Ik zie deze cake als Ceasars grote broer en ben ook zeker van plan deze te nemen.

Laatst bewerkt:
Ik vind hem ook prachtig op het begin lekker rustig tempo en dan bij de finale lekker snel tempo en het word niet rommelig dus dat vind ik mooi,maar hij is wel te hoog voor mijn budget .

:)

new york was afgelopen jaar 62,50 euro in ter aar en dit jaar 66,50 eure een verhoging van 4 euro

Back
Bovenaan