[Dynasty] Mega Boost

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1683
Artikelnaam: Megaboost
Bruto Gewicht: 4200 gram
Netto Kruitgewicht: Maximum Burst
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: 49 schots "impuls-cake": gekleurde mijnen gevolgd door harde salute knallen! Maximaal gevuld.
Tijdsduur: 25-30 seconden
Stijghoogte: 25-30 meter
Richtprijs: 52,00 euro.
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een knalcake? Ik zie toch echt MAXIMUM BURST staan.. En dan eentje à la No Mercy met een mega boost, dat zie ik wel zitten.:) Maarja, misschien zit ik er helemaal naast.

Wat een beest van een cake op het eerste oog.
Hopelijk maken de effecten dit vooroordeel ook waar

Ben benieuwd naar een filmpje en natuurlijk de prijs!

Ik heb de resterende info toegevoegd en deze cake vanavond live mogen aanschouwen. Wat een lekkere cake is dit zeg! Hij ramt de salutes eruit alsof het niets is :D

Deze cake vond ik erg lekker knallen! Is flink aan de prijs, maar voor de liefhebber een waardige cake om aan hun collectie toe te voegen. Aan het begin denk je, of lekkere knal, en leuke kleuren! Maar als hij eenmaal lostkomt ohhh dan is het een ongetemd beest! Zeker de kleurcombinatie + knal is een dikke 10!

De gekleurde mines vondt ik ook een leuke toevoeging bij deze harde knalcake.
Vindt het een aanrader voor knal liefhebbers.

Deze cake heeft mij inspiratie gegeven om deze mijn finale mee te maken.
Wat een mega knallen kwamen eruit,En het tempo kan volgens mij gewoon niet beter.

Ik ga deze dan ook ? aanschaffen,Dus laat jullie verassen door het filmpje ervan,Maar de liefhebbers die me kennen weten dan wel wat er gaat komen:angel:

1 voor 1, maar in een moordend tempo.... wat een beest! Geweldig.
Prachtige gekleurde effecten onder de salute. De klappen in dat tempo zijn niet normaal meer. Niets kan hier tegenop.

Wat ben ik benieuwd naar deze cake zeg! Jullie maken me nieuwesgierig haha!
Hopen dat er snel een filmpje komt want dit lijkt een topper te gaan worden!

Wolff je hebt het alweer goed gedaan! :D

TVR, natuurlijk verwacht ik dat jullie dit toppertje in het assortiment zullen hebben. Ah kan niet wachten op filmpjes!

Volgens mij was dit de topper van de avond. Gekleurde mines met Ti-salute + tail. Hoe proppen ze het allemaal in een tube!
Finale is in razend tempo een stuk of 20 a 30 achter elkaar!
Echt supergoed. Een goede tegenhanger voor de Silver Salute.

Hij is echt goed en snoei hard.
En door de crackling tail geeft deze net wat meer herry dan anders!

Misschien veranderd op een demo mijn mening maar ik vind 52,- euro te duur voor deze cake. Het is een geweldige cake met een super versnelling erin. Alleen ik vind de prijs toch net te hoog.

Ik wacht nog steeds op het filmpjes van dit schatje, maja, Nitraat12 is echt top bezig, bedankt man! echt top!

EDIT: bedankt!

Back
Bovenaan