[Dynasty] Le Mans

Ik had deze pot zonder stijglading... niet erg fijn kan ik je zeggen om 13 van deze schoten op de grond mee te maken! Erg slecht, maarja kan natuurlijk altijd gebeuren.

Ik had deze pot zonder stijglading... niet erg fijn kan ik je zeggen om 13 van deze schoten op de grond mee te maken! Erg slecht, maarja kan natuurlijk altijd gebeuren.

Huh, en hoe moet ik dat voorstellen dan? Zat er géén stijglading in of een beetje?
Ontplofte de 13 shots in de pot of kwamen ze nog er uit? Ging de spinner nog af of was dit ook onderdeel van de stijglading..
:bye:

Huh, en hoe moet ik dat voorstellen dan? Zat er géén stijglading in of een beetje?
Ontplofte de 13 shots in de pot of kwamen ze nog er uit? Ging de spinner nog af of was dit ook onderdeel van de stijglading..
:bye:

De pot bleef staan en gaf ipv de knal omhoog met draaikolk alleen die draaikolk in het buisje, soort fontein dus. Ik zag gelijk dat het fout ging en daarna enorme knallen, alle 13 knalden 1 voor 1 uit elkaar. Echt hele harde knallen waren het, gelukkig voldoende afstand genomen anders had het goed mis kunnen gaan.

Deze cake valt mooi te combineren met de Crossette King van lidu aangezien die ook een silveren spinner erin heeft. Heerlijk om alvast speciale doorlontprojecten te gaan bedenken voor aankomende jaarwisseling :)

Deze cake is dit jaar vernieuwd, geen 13 maar 10 schoten, maximaal gevuld en nieuwe effecten.

KLIK VOOR FILM
Als het niet werkt: doel opslaan als!

Met dank aan FPM voor de film.
De boeketten zijn wel heel erg groot, maar had liever dat ze er een andere cake van gemaakt hadden, aangezien dit niet echt 'Le Mans' meer is.. Zeker zonder spinners:sad:

jammer da ze hem hebbe verandert had hem vorig jaar en ik had hem zeker aangeraden maar nu niet egt niet zo mooi als eerst

Zoals ik hem zie op de film van FPM, is dit echt een geweldige cake! Het oude effect vind ik eigenlijk veel minder mooi, zoals ik dat zag op de oude filmpjes.

Zoals ik hem zie op de film van FPM, is dit echt een geweldige cake! Het oude effect vind ik eigenlijk veel minder mooi, zoals ik dat zag op de oude filmpjes.

De spinning tails vond ik wel erg leuk, maar het verdere effect minder.. Dan vind ik dit inderdaad ook veel mooier, helaas wel erg kort..

zeer goede cake!
heb hem vanaf 2006 al en ieder jaar verbaas ik me weer over de kwaliteiten van deze pot. alleen jammer dat ze hem vernieuwd hebben want vond de oude versie net wat mooier de oude versie was ook wel erg groot en zwaar toen ik de pot afgestoken had keek in en het midden van de pot en daar lag een plastic zakje met klei erin waardoor hij zwaarder is. maar afgelopen oud en nieuw toch de nieuwe maar gekocht. en de nieuwe versie is ook gewoon super.
oftewel een dikke aanrader.

img_2346.jpg

Back
Bovenaan