[Dynasty] Jumbo 98

totaal niet mee eens tigers .

enneh snoken , wat 'n heerlijk filmpje en wat 'n heeeeerlijk blok !!! , als ik geld over hou , zit hij mischien in mijn collectie volgend o&n .

Hmm, ik vind het begin zo saai! Dat is erg jammer, want de rest vind ik het echt wel een supervet blok.:cool: De knallen zijn inderdaad ziek hard, en volgens mij de boeketten ook erg groot!
Dus voor de rest is het wel een goed blokje:D
:bye:

Wauw, wat een bijzonder, en bij de boeketten keihard, blok! Ik zou er bijna 85e. voor over hebben, als ik dat kon betalen. Mag er 30euro vanaf? :D Serieus; heel mooie effecten, erg origineel en een goed tempo, de prijs is aan de hoge kant (65 zou mooi zijn) maar meer het geld waard dan de super 500 naar mijn mening :wink:

nog iemand ervaring met dit blok ben van plan om er 1 aan te schaffen of weten jullie iets beter voor de zelfde prijs.
vindt deze wel mooi hoor

bedankt! Heb je hem ook zelf gehad @znpr..?

niet gehad, wel gezien op de demo. boeketten hoeven niet altijd geweldig te zijn, want die fluiten en en staarten zijn gewoon geweldig bij deze cake... ook boeketten en eind crackling is echt keihard. goed voor een geweldige finale!

iemand met ervaring die deze cake een aanrader vindt zt te overwegen de super 500 of de jumbo 98 wat raden jullie mij aan

iemand met ervaring die deze cake een aanrader vindt zt te overwegen de super 500 of de jumbo 98 wat raden jullie mij aan

Ik heb ze allebei nog niet gehad.....heb ze alle 2 wel op de demo's gezien mijn persoonlijke favoriet is Jumbo 98.....ben wel van plan om deze volgend jaar aan te schaffen.

Vindt echt een topper met snoei harde bursts....mooi die verschillende effecten met die hummers erbij :cool:

deze topcake van wolff zal helaas niet meer omlaag gaan dit jaar in de adviesprijs. Misschien dat je bij een dealer wat koeting kan krijgen. Deze is het gwn echt waard want de knallen zijn loeihard!

Wat een pracht van een cake.. Hoge prijs, maar dan heb je echt wel iets moois in huis. Als je deze midden in de straat afsteekt heb je zeker wel de aandacht te pakken :D

Vooral dat één na laatste effect vind ik tof!

Back
Bovenaan