[Dynasty] Imperial

Goede pijlen, maar slechte stijglading dus? Had dit pakket op mijn wish list gezet, maar met een slechte stijglading gebruik ik het geld liever voor iets anders.

Goede pijlen, maar slechte stijglading dus? Had dit pakket op mijn wish list gezet, maar met een slechte stijglading gebruik ik het geld liever voor iets anders.

Ik had dit jaar een pakketje waarvan ze allemaal gewoon netjes omhoog gingen. Het jaar ervoor was dat een ander geval. Hebben ze de stijglading verbeterd?

Ik had dit jaar een pakketje waarvan ze allemaal gewoon netjes omhoog gingen. Het jaar ervoor was dat een ander geval. Hebben ze de stijglading verbeterd?

Dat vraag ik me dus ook af, aangezien ik lees dat sommige afgelopen jaar er ook nog last van hadden gehad. Misschien restpartij die verkocht werd van 2009, maar ik heb liever zekerheid over de producten.

Hier gingen ze ook prima de lucht in. Niets dan lof voor deze pijlen.
Geweldige kwaliteit en een nog beter prijs, waardoor ze in geen enkele collectie misstaan, of dit nou om een laag of een hoog budget gaat.

Nja, ik neem deze niet nog een keer. De kapjes krijg je er bijna niet af en als ze dan afgebroken zijn... gaan ze dus niet recht omhoog. Het is ook bijna niet mogelijk om de kapjes er daarna nog af te krijgen.

Als je deze pijlen hebt; haal vooraf de kapjes er even rustig af en niet in de drukte van het schieten.

Deze pijlen gingen bij mij goed de lucht in. Ik durfde ze eerst niet af te schieten rond 12 uur, want ik had slechte ervaringen er over gehoord en het was toen best wel druk bij ons de straat. Ze gingen uiteindelijk allemaal goed de lucht in en hadden een goed boeket voor die prijs.

Nja, ik neem deze niet nog een keer. De kapjes krijg je er bijna niet af en als ze dan afgebroken zijn... gaan ze dus niet recht omhoog. Het is ook bijna niet mogelijk om de kapjes er daarna nog af te krijgen.

Als je deze pijlen hebt; haal vooraf de kapjes er even rustig af en niet in de drukte van het schieten.

Pijlen schiet ik sowieso nooit in de drukte, altijd rond 22:00, 02:00 of lekker tussendoor. Dan geniet ik er het meest van :D

Ik vind 10,5 euro toch iets te veel. Voor 1 euro meer heb je de multi colour rockets van GBV die cht vele male beter zijn vind ik.

Ik vind 10,5 euro toch iets te veel. Voor 1 euro meer heb je de multi colour rockets van GBV die cht vele male beter zijn vind ik.

Ben ik het niet mee eens. Die multicolor rockets gaan veel te hoog en daarbij zijn de boeketten ook niet zo groot als imperial.

Ik baal als een stekker dat ik imperial niet kan kopen. Geen een dealer in de buurt heeft hem... :frusty:

Ben ik het niet mee eens. Die multicolor rockets gaan veel te hoog en daarbij zijn de boeketten ook niet zo groot als imperial.

Ik baal als een stekker dat ik imperial niet kan kopen. Geen een dealer in de buurt heeft hem... :frusty:

Werden ze vorig jaar wel verkocht? Misschien heeft een dealer nog wat voor je liggen, ook al staat het niet in de folder? :)

ze halen de imperials niet eens imo, laat staan ''vele malen beter''
je kan misschien wel stellen dat ze prijs/kwaliteit op hetzelfde niveau zitten, dan niet hoger...

Ik heb ze dit jaar toch maar weer een kansje gegeven en dus besteld. twee jaar geleden in hun introductie jaar gingen bij mij namelijk de helft dus drie pijlen op de grond al af. Dus heb ik dit jaar maar besloten te kijken of deze productie fout eruit is en ze dus te nemen. De pijlen die wel de lucht in gingen waren trouwens erg mooi!

Back
Bovenaan