Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goede pijlen, maar slechte stijglading dus? Had dit pakket op mijn wish list gezet, maar met een slechte stijglading gebruik ik het geld liever voor iets anders.
Ik had dit jaar een pakketje waarvan ze allemaal gewoon netjes omhoog gingen. Het jaar ervoor was dat een ander geval. Hebben ze de stijglading verbeterd?
Nja, ik neem deze niet nog een keer. De kapjes krijg je er bijna niet af en als ze dan afgebroken zijn... gaan ze dus niet recht omhoog. Het is ook bijna niet mogelijk om de kapjes er daarna nog af te krijgen.
Als je deze pijlen hebt; haal vooraf de kapjes er even rustig af en niet in de drukte van het schieten.
Ik vind 10,5 euro toch iets te veel. Voor 1 euro meer heb je de multi colour rockets van GBV die cht vele male beter zijn vind ik.
Ben ik het niet mee eens. Die multicolor rockets gaan veel te hoog en daarbij zijn de boeketten ook niet zo groot als imperial.
Ik baal als een stekker dat ik imperial niet kan kopen. Geen een dealer in de buurt heeft hem...![]()
Ik vind 10,5 euro toch iets te veel. Voor 1 euro meer heb je de multi colour rockets van GBV die cht vele male beter zijn vind ik.
'k ga ze dit jaar toch proberen, maar neem wel een halve kilometer afstand!