[Dynasty] Imperial

Sorry voor de late reactie op dit topic, maar ik kan me nog herinneren dat mijn vader deze pijlen nog beter vond dan zijn losse Titan pijlen :D Die waren nog €4,70 per stuk ook :bonk:

Wat kan ik zeggen, weet niet wat er aan de hand was, maar de pijlen die ik had waren dus echt totaal dit geld niet waren, kwamen amper tot geen effecten, 2 pijlen knalde zelfs uit elkaar op de grond, 1 was zelfs kapot. Echt, gigantische FAIL! Maar, misschien neem ik ze toch nog een keer, om te kijken of dit echt eenmalig was.

ik denk dat je dan een slecht pak had, want bij mij deden ze het alle 5 perfect! stuk voor stuk grote effecten en geen problemen gehad met opstijgen o.i.d.
Wel had ik dat een van de koppen los zat maar dat was met wat lijm zo opgelost.

ik denk dat je dan een slecht pak had, want bij mij deden ze het alle 5 perfect! stuk voor stuk grote effecten en geen problemen gehad met opstijgen o.i.d.
Wel had ik dat een van de koppen los zat maar dat was met wat lijm zo opgelost.

Die koppen zaten bij mij ook allemaal zo los als de .....
Ik heb ze ook allemaal zitten lijmen.

zij hele mooie pijlen gaan wel laag maar dat vindt ik persoonlijk niet erg. effecten zijn groot voor het formaat van de pijl! dit jaar een pakket of 4 van deze pijlen.

hoop dat ze dit jaar verbeterd zijn qua het vermogen om te stijgen. ging bij mij afgelopen O&N niet helemaal goed bij een. maar toch koop ik ze dit jaar niet meer vanwege de prijs die vorig jaar hier 7.50 was en nu 10.00euro. wat opzich nog niet al te veel is maar ik wil niet nog een keer het risico lopen dat er eentje op oog hoogte uitelkaar knalt bij mij.

nee vuurwerk gaat nooit vervelen:p

ik vond ze best goed maar koop ze niet zoals je in mijn vorige post kan lezen. maar ik vond ze uiteraard als ze de lucht in gingen erg mooi en nog redelijk groot boeket voor dat geld. en ze gaan zeker niet vervelen dat garandeer ik je.

Ik zit er over te denken om hier nog even een pakketje van aan te schaffen. Het lijken me mooie pijlen voor een kleine prijs. Alleen wel even uitkijken op het moment dat ze de lucht in gaan, als dat al gebeurd!

Erg gave pijlen! Alles ging dit jaar goed de lucht in met goede burst knal en mooi effect. Staan alvast weer op de wishlist voor dit jaar :D

Erg tevreden over dit pakket. Bij mij helemaal geen moeite met opstijgen en het boeket was erg groot

Inderdaad! Ik had er wel rekening mee gehouden gezien de reacties enzo dus een flinke afstand genomen maar het viel uiteindelijk mee en alle pijlen gingen de lucht in zoals het hoorde. Boeket was ook erg groot! Ik had ook de Multicolour Rockets van Pro-Line (€ 11,75) maar deze kwamen er toch wel bovenuit doordat de multicolour te hoog gingen.

Super pijlen voor die 7 euro die ik betaald heb! Ze gingen hier (net als het jaar ervoor) gewoon weer allemaal netjes de lucht in! Volgend jaar zeker weer, maar dan meer tegelijk! :D

Prachtige pijlen! Was erg te spreken over de effecten! gelukkig was ik op de hoogte van de ''stijg'' problemen waardoor er extra afstand was ingebouwd. 1 Pijl ging niet heel hoog maar alsnog geen gevaarlijke situatie ontstaan!

Aanrader!

Ik had een pakje van 2009 en van 2010. Ik verwachte dat de 2010 betere stijglading had maar niets was minder waar. De versie die ik had van 2010 kwamen amper omhoog. Nooit geen imperials meer. Pijl ging zo een voortuintje in aan de overkant en knalde daar bij iemand voor de voordeur, heb de rest maar in de container geflikkert.

Ik had ze ook dit jaar, en had ook een pijlen rek met 40 stuks doorgelont met snellont van zena. Dat was wel een geslaagd project:D
Ze stegen allemaal goed op zoals het hoort, op 1 pijl na die vlak boven de grond klapte. Maar ben er net zoals vorig jaar erg tevreden over.

ik had ze dit jaar voor de 2e keer maar het blijven goede pijlen! de boeketten zijn hebben mooie kleuren en zijn groot. sommige pijlen hebben idd wel problemen met opstijgen maar als je dat van te voren weet is dat niet erg.

Heb ze weer gehad, en weer een goed pakketje! Stegen allemaal weer prima op, geen problemen mee! :D

Back
Bovenaan