[Dynasty] Imperial

wat mij opvalt is dat er een aantal effecten steeds niet goed gaan, en een aantal effecten juist te hoog.

weet sowieso dat de goud met blauwe sterren+crackling hier 3x fout is gegaan.

die pijlen zijn echt super:D:D:D:D

Net ff een heel pak afgestoken en de effecten zijn super...

Wat me wel opviel is dat de pijlen erg laag gaan..

Zelfs een keer zo laag dat het boeket de grond raakte:p

Bij mij gingen ze allemaal goed de lucht in. Niet al te hoog en mooie effecten :)
Super pijlen! Zo horen ze te zijn.

Ik heb ze net de lucht in gejaagd en ze vielen mij zeker niet tegen! Ze stegen allemaal goed op en een mooi groot boeket! Zeker een topper voor die prijs! Komen er volgend jaar weer in als ze nog in het assortiment van mijn dealer zitten! Aanrader! Alleen viel er van eentje het lontje uit maar er weer ingelijmd en hij deed het gewoon :D

Helaas heb ik een minder goede ervaring met deze pijlen. Eentje wilde er niet stijgen en ging door de straat heen. Wat mij betreft een afrader om deze reden.

De pijlen die wel de lucht in gingen hadden best een mooi effect, zeker als je de prijs erbij betrekt.

Mooiste pijlen die ik ooit heb gehad! Alleen levensgevaarlijk omdat er 2 schuin over de straat gingen en 1 ontplofte op de grond uitkijken dus!

.ιllιlı*xavier*lılılι.;229943 zei:
idd blijven deze pijlen een paar sec. hangen..
En als ze niet kaarsrecht staan ben je de pisang...

Had echt niets met kaars rechtstaan te maken, maar gewoon met te weinig stijgkracht....

3 pakjes gisternacht afgestoken... alle 18 waren uitstekend en stegen naar een veilige hoogte tot ze tot ontploffing kwamen. TOP PRODUCT!!

Deze komen er volgend jaar niet meer bij. Vond ze onveilig. Ze gingen traag de lucht in en een kwam zelfs niet hoger dan enkele meters. Daarintegen waren de effecten wel goed voor het geld, maar veiligheid voor alles dus deze gaan van m'n lijstje af.

Ik vond het erg goede pijlen, mooi effect, en van de 12 die ik had knalde maar 1 een beetje laag (maar nog steeds hoog genoeg om geen gevaar te vormen oid.).

Ik had maar 1 pakje van deze pijlen maar ze gingen wel alle 6 goed de lucht in, geen probleem met de stijglading. Vind de effecten wel veel beter dan de fire pijlen van vorig jaar.

ik had ook maar 1 pakje vond ze verder erg goed:).
toen ik ze gekocht had op de 30e gelijk 1 afgestoken zoals ik al eerder zij en dat was toevalig de slechte. de andere 5 die gingen allemaal goed de lucht in en ik vond ze zelfs een mooier effect hebben dan duurdere pijlen. maar om veiligheidsredenen weet ik het niet of ze bij mij over 11maanden weer op het lijstje staan.

Ben erg blij dat ik op het laatste moment nog even een 2e setje mee had genomen, had met 1 pijl dat deze niet goed op steeg, bleef lang aan de grond maar ging nog wel goed hoog. Echt toppijlen dit, volgend jaar heel veel setjes halen!!

Zeker te weten mooie pijlen! Een goede vervanger van de Fire pijlen vind ik. Voor €9,80 zijn dit geen dure pijlen. Al dat grote hoeft niet zo. Je betaaldt alleen voor de verpakking.

Vond dit gewoon erg leuke pijltjes, mooie verpakking en een waardige vervanger van het fire setje. Deze pijlen deden het bij mij, in tegenstelling tot bij sommige van jullie, erg goed. Ze stegen goed op en knalde op goede hoogte. Boeketten waren erg mooi.
Gefilmd in HD:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond ze niet echt goed opstijgen. Bij mij vlogen ze slechts enkele meters hoger dan het huis. Ik denk dat ie net de 12 meter haalde. En het viel me ook op dat ze een paar seconde nodig hadden om los te komen. Ze gingen helemaal schuin enzo. Dus ik neem ze niet meer echt veelste gevaarlijk voor in de straat. helaas

Laatst bewerkt:
Ik zond ze niet echt goed opstijgen. Bij mij vlogen ze slecht enkele meters hoger dan het huis. Ik denk dat ie net de 12 meter haalde. En het viel me ook op dat ze een paar seconde nodig hadden om los te komen. Ze gingen helemaal schuin enzo. Dus ik neem ze niet meer echt veelste gevaarlijk voor in de straat. helaas

Dit probleem is toch bekend bij meerdere freaks, ook weet wolff hiervan. Zij doen hier echt wel wat aan hoor!:) Ik neem ze dit jaar wel!

Back
Bovenaan