[Dynasty] Imperial

Inderdaad, dat is allemaal gewoon via overleg enz. gebeurd hoor. Katan heeft veel meer omgelabelde producten van Wolff.
Ga er maar van uit dat de Imperial super pijlen zijn en zeker de moeite waard!:)

@Nitraat12: De 'eigenaar van het recept' van de Fire pijlen is vorig jaar naar een andere fabriek gegaan, vandaar dat de Fire pijlen van vorig jaar zo tegen vielen.

gooi 2 gram flash bij elke pijl en je break is al zoveel keer groter en breder -.- als ik zie hoe ze die dingen maken daar vind het eigenlijk best amateur, blote handen , paar met stofmaskers enzv .. heel slecht allemaal..
verder als je zie hoe ze de payloads maken van de pijlen kunnen ze beter wat meer aan beide kanten dichtlijmen zodat er meer druk opbouw is ..

Op de site van Wolff zit in de Universe collectie ook een pakket pijlen wat Continental Rockets heet, volgens mij een andere omgelabelde versie van de Imperial pijlen, hier zit wel een filmpje bij.:D

Dat is gewoon het filmpje dat ook voor de Fire pijlen werd gebruikt. Ben benieuwd of deze pijlen wél goed bevallen.

Nee, dit is gewoon de film van de oude Fire pijlen. Er van uit gaande dat de Imperial dezelfde effecten bevat en van de zelfde kwaliteit zijn klopt deze film dus wel.

Ben alleen toch een beetje bang dat ze toch tegen gaan vallen, ik weet niet waarom..

Heb er net 1 afgestoken en ik moest rennen voor me leven:p!!

De vuurpijl ging pas op het laatste moment omhoog en knalde op 1 meter hoogte!!!
Gelukkig is er niemand gewond geraakt.
Hoop dat de andere pakjes het wel normaal doen!

Dit ben ik niet gewend van Wolf.

Als iemand vandaag of mogen nog een pijl afsteekt van dit parket, wil je dan je ervaring of nog beter een filmpje laten zien?
Nadat vorig jaar de fire zo tegen viel durfde ik ze dit jaar niet te kopen, maar als ze dit jaar wel goed zijn koop ik ze op oudjaarsdag er nog wel bij.

Heb net eentje ervan de lucht in gejaagd.
En het was een goeie pijl, flinke knal en groot boeket.
Ik had een blauwe met crackling.
Zeker wel waard om te kopen dus.

Helaas geen filmpje van gemaakt :(!

Heb er net 1 afgestoken en ik moest rennen voor me leven:p!!

De vuurpijl ging pas op het laatste moment omhoog en knalde op 1 meter hoogte!!!
Gelukkig is er niemand gewond geraakt.
Hoop dat de andere pakjes het wel normaal doen!

Dit ben ik niet gewend van Wolf.

Hey ik heb inmiddels meerdere pakjes afgestoken en er zijn er al een paar op de grond ontploft en een paar of 3-4 m hoogte...

Uitkijken dus, boeket is dit jaar wel lekker groot!

overigens helemaal niet gemaakt volgends oud recept!
gr

De oude pijlen hadden een zakje met kruit en sterren, Hierdoor krijg je altijd een mooi effect. De nieuwe hebben een langwerpige dunne tube erop waardoor het effect niet altijd even mooi ontbrand...

gr

Gisteravond verschillende pijlen uit dit assortiment afgestoken.

Mijn ervaring is erg positief. De boeketten zijn mooi, voorafgaand door een redelijke knal...
De hoogte waarop de pijlen uiteen-knalden was ook op veilige afstand.

Mijn conclusie is alleen positief. Ik denk er zelfs over om nog 2 pakketjes te halen, voor in de vooravond!

Fimpje van een van de pijlen (Niet gefilmd door mij ;) )

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ziet er goed uit voor 10 euro 6 pijlen. Morgen mijn pakje maar even uitproberen :)

Gisteravond verschillende pijlen uit dit assortiment afgestoken.

Mijn ervaring is erg positief. De boeketten zijn mooi, voorafgaand door een redelijke knal...
De hoogte waarop de pijlen uiteen-knalden was ook op veilige afstand.

Mijn conclusie is alleen positief. Ik denk er zelfs over om nog 2 pakketjes te halen, voor in de vooravond!

Net knalden er weer 2 op de grond, en een paar op maar een paar meter hoogte

een gewaarschuwd mens telt voor 2

Net knalden er weer 2 op de grond, en een paar op maar een paar meter hoogte

een gewaarschuwd mens telt voor 2

Je hebt gelijk... ik zal morgenavond op z'n minst de pijlen op geruime afstand van de toeschouwer afsteken!!!
Bedankt voor je waarschuwing.

zoals een aantal andere hier ook zeggen pas op met deze pijlen!
ik had net ook even 1 pijl afgestoken maar ik las al berichten erover dat ze niet goed de lucht in zouden gaan dus ruime afstand genomen. en inderdaad hij bleef 3seconden op de grond hangen en toen ging hij nog net tot de 10meter voordat hij ontplofte. en het was een gigantisch groot boeket en mooi met blauw en goud en crackling maar wel erg gevaarlijk want de crackling die knetterde 1meter van ons af. dus ik wou maar zeggen pas er mee op!

Back
Bovenaan