Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zoals deze laatste paar filmpjes eruit zien, ziet het er inderdaad erg slap uit. Maar is dit de 2011 versie ofzo? Want als je naar dit filmpje kijkt van de Rijswijkse Vuurwerkhal uit 2010 worden ze met een rap tempo eruit gepompt. Dan komt hij in mijn ogen wel mooi over. http://www.youtube.com/watch?v=rcpsE4X1dXQ
Leuk potje voor die €20 maar ik vind de boeketten net niet groot en vol genoeg om te zeggen dat ik hem mooi vind. Het tempo is wel leuk wat erin zit. aan de andere kant is hij ook best te doen €20 voor 40 schoten maar het is net wat je mooi vind.
Hier het filmpje van de Heavy One geschoten op de demo van Dutch Fireworks:
(HD)
ik had deze 2 keer besteld en ik vond hem prima, ik had vroeg besteld bij goedkopervuurwerk.nl en had geloof ik 35% korting ofzo dus dan is het helemaal achtelijk goedkoop haha. beide keren was het tempo gewoon goed te noemen, de lucht bleef mooi gevult. ook voor de volle prijs zou ik hem zo weer halen!