[Dynasty] Heavy One

Hij is wel erg snel voorbij, maar misschien maakt dat hem juist zo goed. Mooie grote effecten en de prijs gaat ook wel.
Ben benieuwd hoe deze mij op een demo bevalt.

het pittig cake .
mij eigelijk te pittig.
want door de hoge tempo wordt het een chaos in de lucht .
ik zou eerder voor de losse potjes gaan .
omdat je dan zelf het tempo en de volgorde beetje kunt bepalen

Die is snel weg zeg. 't Is wel een alternatief voor 2 andere potjes tegelijkertijd schieten :D Maar nee, ik zie hier niets in wat mij aanspreekt, ook de prijs niet.

Tempo is goed, alleen rommelig inderaad ja, misschien een opbouwende tempo zou beter zijn. Toch zet ik hem op men lijstje, alleen met een vette vraagteken, dat wel.

Ik vind het ook een leuke chaos! Maar... duurt deze echt maar 10 seconden? Of was hij al een tijdje aan de gang voordat het filmen begon? Bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik heb deze voorbij zien komen en de mooie kleuren vielen mij wel op. Vooral de combinatie rood-gele peonie vond ik erg mooi, die zie je namelijk niet vaak. Het tempo bij deze cake is ook behoorlijk. Dat maakt deze cake toch best leuk in mijn ogen.

Uiteraard zijn er cakes te krijgen met grovere burst en meer spreiding, maar daar koop je deze niet voor denk ik. Wel had de adviesprijs iets lager mogen liggen wat mij betreft, maar met een leuke actie heb je voor een euro of 15 een leuke cake in huis met lekker tempo.

Hier is mijn film van deze cake:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind hem erg slap. Mengelmoesje van effecten, klein boeketje, klein klapje...nee, niet geweldig. Voor die prijs van twee tientjes verwacht je ook niets spectaculairs, maar ik vind dit maar een slap aftreksel.

Thanks to Thecrow en pigi, de filmpjes overtuigen me om hem aan te gaan schaffen dit jaar. 2 tientjes is geen geld.

wat vinden jullie deze nemen, of iets anders leuks voor 20 euro? of miss zelfs 2 anders leuks voor 20 euro?

wat vinden jullie deze nemen, of iets anders leuks voor 20 euro? of miss zelfs 2 anders leuks voor 20 euro?

Die keus is aan jou natuurlijk. Wat is je mening afgaand op de filmpjes? Wat is je mening van de prijs/kwaliteit? enz enz... Zet een paar feiten en je meningen op een rijtje en vergelijk deze met een ander product en je keuze is gemaakt, denk ik zo. :D

Back
Bovenaan