[Dynasty] Fuego

Mooi zo'n Cobra 6, Bozem :p

Ik had er ook een aantal, en het blijft een regelrechte topper. Wat blijft de comet nog ontzettend lang branden zeg!

Ik had er 3 en ik vond ze echt geweldig.
Dikke vette tail, hoe hoog die kwam het zal mij compleet boeien.
De tails waren gewoon goed breed en kwamen proffesioneel naar mij over.

Ik had een Fuego, waar een knal vanaf kwam toen de tial op het hoogste punt was.
Hebben meer mensen dit gehad?
Mooie mine single shot, de mooiste die ik ooit heb gehad.

Trouwens de big shot van Cafferata vond ik overeenkomsten hebben met de Fuego.
Maar de Fuego vond ik zeer mooi.
Thunder Tail van Cafferata bedoel je denk ik. Lijkt er inderdaad op maar tail is dikker (tube zelf ook breder) en gaat minder lang door dan bij Fuego. Launch van Thunder Tail is bruter. Fuego vond ik mooier vanwege het laaaaaaaaaaang doorgaan, prachtig. Volgend jaar weer een paar.

Zeker een mooie zo te zien golddigger! Ik vond dit maar een raar product en op de demo van Wolff overtuigde het mij niet , maar zo te zien is het toch wel een product met "potentie". Gewoon een kwestie van buiten de doos denken.

Mooie singleshot inderdaad,het is alleen wel handig om op een afstandje te gaan staan dan komt deze veel beter over.

IMG_0413.jpg

Ik vind dit ook een erg mooie single shot, alleen vind het leuker om ze per stuk te schieten. als je hier een projectje van maakt vind ik het al gouw te duur worden voor het effect wat je uiteindelijk hebt :p

Vind ze ook erg duur, alleen schieten is best wel saai, en kort en dat voor 6 euro.. Toch leuker om ze in w shape te schieten, en dan is het al snel veel geld..

Met een beetje korting word een project al een stuk interessanter. :D

Precies, had er een karton van genomen, dan valt de prijs per stuk mee. En met een aantal Fuego´s een projectje gemaakt. Helaas wilde er eentje niet vlammen:)
Met de restanten aankomend o&n nog mooier, harder en vetter project bouwen:)
Voor diegene die mijn filmpje nog niet gezien hebben, bij deze:

had m al gezien op je yt kanaal, ziet er erg goed uit hoor maar ik blijf het toch duur vinden per schot :p mjah vuurwerk is nou eenmaal duur he :bonk:

Precies, had er een karton van genomen, dan valt de prijs per stuk mee. En met een aantal Fuego´s een projectje gemaakt. Helaas wilde er eentje niet vlammen:)
Met de restanten aankomend o&n nog mooier, harder en vetter project bouwen:)
Voor diegene die mijn filmpje nog niet gezien hebben, bij deze:

Hoeveel per karton en wat is dan de prijs :D?

Back
Bovenaan