[Dynasty] Eagle Eye

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1607
Artikelnaam: Eagle Eye
Netto gewicht: 225 gram
Aantal schoten: 15
Effectomschrijving: Maximaal gevulde 15 shots triangle cake met heftige bursts en grootse effecten:
  1. groene glittersterren met rode dahlia boeketten.
  2. prachtige zeeblauwe sterren met rode glitterende sterren.
  3. rode coconuteffecten eindigend in felle cracklingboeketten.
Tijdsduur: 26 sec.
Effecthoogte: 35 meter
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: €22,50

ademo_wolff_2008_141__31.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Ik zie daar dahlia staan. Kom je niet vaak tegen bij consumentenvuurwerk:cool:.
Hoop dat er een leuk kaartje aan zit :)

Ik ben razend benieuwd naar de prijs, ik vind het werkelijk een topcake als ik van de film uit ga, ben compleet overtuigd! Mooie grote en rond effecten, leuke afwisseling en prima op tempo. :D
Formaat zoals de Pharao van Dynasty en die was vorig jaar nog geen €15,-... Hopelijk kunnen we van die prijsklasse uit gaan, voor €20,- doe ik hem er zeker bij. :D

Adviesprijs is € 22,50 ik vind het zeker een mooie cake maar de prijs is wel wat aan de hoge kant in vergelijking met de rest van de Dynasty cakes.

is voor vuurwerkbegrippen een betaalbare cake, maar is verhoudingsgewijs gezien wel een van de duurdere cakes uit het assortiment, de effecten daarentegen zijn wel echt super, en mooi rond en vol van kleur.

wauw, dit vind ik een beauty. Mooie effecten en rustig geschoten. Bijzonder mooie rode blinkers ook, en die crosette-achtige timerainige effecten zien er ook erg goed uit. Voor €22,50 heel goed te doen m.i.

het valt me op dat deze niet veel verkocht word. terwijl ik dit toch een goede kwaliteits cake vind. heb hem 2keer gehad en vond hem zeker de moeite waard. misschien wel duur 15schoten voor 22.5euro maar de boeketten zijn aardig groot en de kleuren die erin zitten ook erg helder. als ze wat meer schoten erin hadden gedaan en dan voor een euri of 30 was het naar mijn idee erg goed geweest!

Back
Bovenaan