[Dynasty] Dynasty Gold Box [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1665
Artikelnaam: Dynasty Gold Box
Bruto Gewicht: 7.680 gr.
Aantal Vuurpijlen: 4
Aantal Fonteinen: 5
Aantal Cakes: 5
Effectomschrijving: Het TOP pakket met een gouden randje: 5 goed gevulde zware cakes, 4 zware pijlen en 5 kwaliteitsfonteinen.
Verpakkingseenheid: 2/1
Richtprijs: €...

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de website van Maxx Line staat deze foto, zo te zien de zelfde als in het gewone Dynasty assortiment:

1665%20Gold%20Box_08L.jpg

Bij Kuiper Koekange kost dit pakket €89.95! Wat een prijsverschil zeg!
Weet iemand wat over de kruitinhoud van de cakes :)

de grootste potten zijn allemaal rond de 180 gram gevuld. fonteinen zijn ook redelijk maximaal gevuld, dit is echt geen troeppakket!

Lijkt me ook zeker geen troeppakket! (leuke benaming! :p )
De cakes zien er zeer aantrekkelijk uit, net als de rest van het pakket. Denk dat je bij de cakes een beetje aan de goedkopere potjes van Dynasty moet denken, zoals Pharao enzo.
Pijlen zullen ook wel weer goed zijn, zoals altijd bij Dynasty!
De fonteinen, tjah.. Dat zullen wel gewoon fonteinen zijn zoals we ze van Wolff gewend zijn, niet zomaar wat bij elkaar gegooid, maar echt moeite gedaan om er toch een mooie fontein van de maken :)
Voor de niet-freak lijkt me dit een erg goed pakket met van alles wat :)

De cakes zijn allemaal 12 shots en geen 9 zoals bij de kruiterij, die heeft een pakket wat er erg op lijkt

fontienen vallen vies tegen
de cakes zijn over de langen linie redelijk te noemen
maar of ik hebben wil ????? nee 125 euros is echt te gek

Net nog weer is even het filmpje bekeken van het pakket....vindt het persoonlijk erg jammer dat die cakes niet los te koop zijn want als ik het zo zie vindt ik ze zeer de moeite waard en een beetje te vergelijken met de Sky Show ook van Wolff.

Sommige effecten zijn toch best apart en groot te noemen....misschien toch iets om over na te denken voor het volgende jaar.

Want ja die fontijntjes en pijltjes vindt ik maar niks in dit pakket.

:bye:

Iemand toevallig ervaring met dit pakket? Heb even getwijfeld maar heb m toch maar laten staan en losse potten gekocht.

Heb gisteren dit pakket 2 keer gekregen van een goede kennis.
Een gratis pakket is altijd mooi meegenomen!:D
Heb de cake: Poster from space afgestoken ik vond het een redelijk goede pot met toch wel grote boeketten. (red palm)
Denk dat ik als projectje het hele pakket ga doorlonten!

Back
Bovenaan