[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Ik had gelukkig veel pakjes hiervan gehaald, waardoor ik de nieuwe versie ook vol op had. Ik had ook de oude versie en vind het gewoon jammer dat ik daar mijn geld aan uit heb gegeven. Ik vind het eerlijk gezegt ook een groot risico om deze in te gaan slaan, omdat er dan kans is dat je de 2011 versie krijgt.

Moet zeggen dat de oudere gewoon echt top pijlen zijn. Voor het geld ken ik geen betere fluitpijlen verzinnen.

op filmpjes lijken ze me sterk achteruit gegaan, ik wacht dus nog maar een jaartje af hiermee helaas..

In het geval van de voorraad met donkergroene verpakking: gewoon voor een lagere adviesprijs aanbieden dan maar? Wolff zal toch vast wel ergens een verkooppunt of misschien meerdere verkooppunten kunnen vinden die hier een actie van kan en wil maken?

Voor 4 a 4,50,- per pak zijn het nog steeds acceptabele fluitpijlen.

inderdaad de midere versie korting op gooien en ik koop ze nog steeds. en voor 4 - 4,50 euro is het nog goed te doen voor de nieuwe versie vind ik. hierbij moeten ze dan echter wel melden welke versie het is anders schiet het nog niet op.

Hierbij een filmpje van mij waar je de oude en nieuwe cruise rocket ziet/hoort.
Ik had een projectje gemaakt van 24x deze pijlen. Het is 2x12 geworden want mijn aansteker faalde.
Anyways, bij de 2e serie van 12 zat dus 1 nieuwe pakket en nog 1 oude versie.
Je ziet/hoort duidelijk het verschil :bye:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De heren van Wolff zouden de Chinezen flink achter de broek hebben gezeten om deze weer op hun oude niveau te krijgen. Ik denk dat we daarop maar moeten vertrouwen.

Sorry ik heb er weinig vertrouwen in als ik de rest van de producten zo zie!

Laatst bewerkt:
Inderdaad 3xh. De Cruise Rockets zijn achteruit gegaan net als andere producten die o.a. op de demo te zien waren. Dus je kan maar 2 dingen doen nu, eigenlijk 3, 1. Niet kopen 2. Gokken en wel kopen 3. Vervanger zoeken. Maar ik ben benieuwd of een 3-traps fluitpijl is met de kwaliteit van de 2010 versie.

Gokken hoeft echt niet, je kan aan het uiterlijk van de pijl gelijk zien of het de oude of nieuwe (slechtere) versie is.

oude (goede) versie: Lichtgroene labels
nieuwe (slechte) versie: Donkergroene labels

Dit gaat alleen in de winkel tijdens de verkoopdagen, bestel je deze pijlen in de voorverkoop dan moet je op gaan letten.

Heb gelukkig zelf nog de 2010 versie liggen, niet veel meer maar ga er zeker van genieten :p

Het label hier onder is van de goede versie, als het groen donkerder is is het de slechte versie. De verpakking is als ik me niet vergis ook een stuk donkerder. Jammer, maar het is niet de eerste keer dat een goed product waar iedereen blij van werd is verprutst. Ik sla ze over, helaas.

D1063.jpg

Bij goedkopervuurwerk Lopik staat het op de site aangegeven.

Cruise Rocket
De goede versie! Met 3 schelle fluiten boren deze pijlen zich in de ruimte.

Dus ik zou zeggen daar maar bestellen. Wel even controleren of je de goede versie hebt, als je je bestelling gaat ophalen.:p

Dan is de vraag maar of je dealer de nieuwe versie verkoopt. Als de 2012 versie goed is,maar de dealer verkoopt de restvooraad 2011 versie schieten we er niet veel mee op :p

Afwachten, ook de heren van Wolff zijn benieuwd of de Chinezen hun wensen uiteindelijk hebben vervuld.

Dat denk ik niet hoor!
Als Wolff nou echt benieuwd was hadden ze vast en zeker een nieuwe test filmpje geschoten en hadden ze on kunnen garanderen dat deze aangepast zouden zijn.
Wollf was altijd erg aktief op dit forum toen het nog allemaal koek en ei was.
Maar nu er strond aan de knikker is houden ze angstvallig hun mond!.
Ik vrees tog echt het ergste!
Goede hoop heb ik inmiddels opgegeven!..
Ben al 2 jaar teleurgesteld met diverse artiekelen die zogenaamdt verbeterd zouden zijn.
Maar genoeg geklaagt. Ik zie het de 31e wel(in mijn omgeving):wink:.

Ik had vorig jaar de goede zo te lezen. Erg triest om te zien dat dit product voor sommigen zo slecht was. Word dit jaar duimen dan maar. Ik kan me bijna geen oud en nieuw meer voorstellen zonder deze pijltjes. Toch één van mijn favourietjes.

Back
Bovenaan