[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Er is een HEEL SLECHTE batch in omloop ja.
Ik voelde meteen al dat de donkergroene verpakking lichter woog en helaas waren ze ook bagger ook.

Wolff, doe hier iets aan!

bagger? ik vond em echt heeel hard mensen schrokken gewoon van de gil die ie gaf :p
als dit de slechte is wil ik zeker de goeie wel eens uitproberen :)

Ik zag gisteren iemand deze pijlen afsteken en ik vond ze in vergelijking met vorig jaar uitermate teleurstellend , slechts twee etappe fluit ?, en stond eigenlijk al te balen omdat ik ze zelf ook had. De pijlen die ik had waren echter helemaal top, drie lange fluitetappe, heel hoog en goede crackling op het laatst. Mooie pijlen dus, mogen nooit uit het assortiment haha.

NOOIT MEER, was vorig jaar zeer lovend over deze pijlen, had dit jaar de nieuwe versie, ghost kings waren beter, Grappig meer niet. En zeker dat geld per pakje niet waard. Helaas voor mij geen cruise rockets meer, heb nog wel 2 pakjes over;p

Ik had de groene pakken en ze stelden niet teleur. Wat een pokke herrie. Heerlijk. Drie trappen werkten ook goed.
Greetzzz

@mat96matje,

Ik had blijkbaar de goede én slechte versie. De slechte versie was een beetje gevaarlijk, maar ze fluiten nog steeds wel erg goed. De goede versie ging echt super hoog. Heel de straat was gek van deze pijlen. Ik moet zeggen dat juist de prijs voor dit pakket erg goed is! Ik ken geen betere fluitpijl in Nederland en ook geen grote fluitpijlen voor een betere prijs.

Volgend jaar komen deze gewoon in de collectie! Hoop dat het dan wel de goede zijn. Ik moet wel zeggen dat ik het wat overdreven vond hoe mensen die ervaren hadden. Zijn echt leuke fluitpijlen, maar echt super pijn aan je oren kreeg je er niet van ( op normale afstand, ik stond er dan wel 2 meter vanaf en dan krijg je wel eventjes een druk op je oren bij de eerste trap fluit )

Ik had deze pijlen voor het eerst het zijn zeer leuke pijlen voor de prijs wat me opvalde is dat de laatse fluit nog steeds goed te horen was terwijl deze pijlen erg hoog schoten. Ik heb er zelfs een na 12 uur de lucht in gejaagd en de mensen die stonden te kijken stonden allemaal met hun vingers in de oren. Deze pijlen zijn zeker voor herhaling vatbaar en staan op me lijst met uitblinkers van gister.

Au, jezus die dingen doen pijn je oortjes:D Eg gaaf prachtige zilver vonken ook in het donker! Mooi wollf super mooi!

Wat zijn ze slecht geworden zeg. Heeeel jammer. Dit waren echt toppijlen voor overdag maar ik laat ze nu gewoon liggen, of ze moeten weer in de oude staat hersteld worden. Ik vond ze dit jaar gewoon slecht. Jammer.

weet iemand misschien of de donker groene versie volgend jaar wordt verkocht en de licht groene dus een respartij is?. ben van plan volgend jaar wel meer pakken mee te nemen maar niet als ze zo slecht zijn. :p
:bye:

Deze dit jaar veel pakken gestookt, het gaat dan om de lichtgroene versie, wat een geweldige pijlen, een verschrikkelijke gil! haha

Echt heel erg slecht deze pijlen. Heb ze al een aantal jaar en ze zaten dit jaar weer zoals vanouds in mijn collectie. Al bij de eerste pijl die ik aanstak wisten we dat het mis zat. Drie schelle fluiten snel achter elkaar en de pijl die net boven het huis uitkwam met de crackling. Pijlen die gewoon in een straal van 50 meter weer naar beneden komen. Terwijl vorige jaren deze pijlen 'door de wolken vlogen'. Als de kwaliteit niet herstelt wordt deze pijlen nooit meer. Heb zoveel mogelijk gestookt maar nog 1,5 pakje over.

Back
Bovenaan