[Dynasty] Crossfire

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1636
Artikelnaam: Crossfire
Netto gewicht: 500 gram
Aantal schoten: 35
Effectomschrijving: 35schoten van links naar rechts met rode,groene en blauwe staarten eindigend in gouden sterren,groene sterren,blauwe sterren,gouden peony en crackling chrystanthemum
Verpakkingseenheid: 3/1
Adviesprijs: €75,-
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Woo, stoer uiterlijk :p

Eindelijk weer een z- of fan-shape cake, ben benieuwd wat ze er dit keer van maken. Zal wel veel geweld worden denk ik zo.
De Overload was in ieder geval erg mooi :)

1. te duur
2. niet boeiend
3. te braaf
4. te veilig qua effecten (crackling finale, gouden brocades/peonys met blauwe ster, andere peonys, en allemaal in een braaf tempo)

Niks bijzonders.

Vind hem wel heel mooi, maar er had wat meer tempo in gemogen. Qua effecten is er niks mis mee hoor...

Qua prijs is het wat minder, ik mis dit jaar echte de goedkopere cakes bij Wolff..

overpriced
geen slechte effecten maar het tempo ligt gewoon te laag
not done voor mij helaas

Nee, helaas. Voor 75 krijg je toch wel iets beters dan dit. Gaat zeer traag, effecten zijn niet speciaal en crackling als finale zit ik persoonlijk niet op te wachten. Ik laat deze jongen mooi liggen.

Op deze film komt hij veel beter over vind ik. Ontzettend grote boeketten en nog super mooi ook. Z-Shape cakes zijn nu eenmaal duurder dan gewone cakes, voor mensen met een groot budget lijkt hij me de moeite wel waard hoor! :D

Prachtige cake. 75 euro vind ik ook te duur. Als hij 2 tientjes goedkoper was dan had deze cake een erg goede prijs. Maar nee, weinig kans dat ik hier 75,- euro voor uit ga geven.

Dit was voor mij de topper van vannacht. Ik had de omgelabelde Universe versie (Artillery), de enige topcake uit 2 dozen met no name cakes van Katan (zou 'm los nooit hebben gekocht voor 75 euri)

Enorme boeketten met een topburst op een enorme hoogte, dat dit legaal is?....Achteraf gezien snap ik de prijs wel.

Back
Bovenaan