[Dynasty] Battle

Nee hoor, de effecten raakten de grond niet. De boeketten klappen weliswaar niet superhoog, maar wel op veilige hoogte.

ik had er meer van verwacht.
ik weet dat je voor dat geld niet moet zeuren maar ik ben toch blij dat ik hem niet besteld heb. ik vond de boeketten te klein. maar verder wel mooi dat ze er voor dat geld nog redelijk wat in kunnen stoppen. maar ik zou hem niet zo gauw kopen.

Ik ga er 3 kopen en in waaiervorm doorlonten, na O&N staat er een filmpje op!

edit:

filmen mislukt:(

Laatst bewerkt:
Voetzoekertje, ontzettend bedankt voor die film. Jammer dat er geen geluid bij zit, maar wat een geweldig filmpje :)

Haha graag gedaan. Ik weet dat ik er wat laat mee kom, maar beter laat dan nooit.
Het mooie is ook dat de Battle er niet als enige op staat. Nu weer OT!

Erg goede cake dit. Voor de prijs zou ik bijna geen beter product weten!
Heb zin om deze de lucht in te zien gaan! :)

keb er 2 van besteld, ik ga ze tegelijk in een V-shape schieten:)

of welke cake zou nou mooi zijn voor in het midden dat ik hem in een W-shape kan schieten?

iemand suggesties?

eerste weigeraar

eerste weigeraar

Had hem afgelopen jaar ook: aangestoken en de lot was weg en toen was het klaar blijkbaar niet goed gelont, ben terug met de pot naar me dealer gegaan en netjes het geld weer terug gekregen, geen idd of er nog meer dealers die je geld netjes terug geven.

Heb hem dit jaar weer dus afwachten of die het nu wel doet.

Ik koop al een tijd lang wolff dit was de eerste weigeraar, vroeger had ik vuurwerk van leslie maar dan heb je veel meer weigeraars ook terug gegaan naar de dealer alleen kreeg ik slecht een te goed bon dat niet vergelijkbaar is kwa waarde van het geweigerde vuurwerk, daarna nooit meer leslie, daarna altijd wolff en het bevalt me zeer goed!

Wat een TOP cake !!!!
Ik vond zelfs de effecten groter dan de panter:p
Echt ongelooflijk en dat voor maar 10 euro!!!:D

Het filmpje komt zo snel mogelijk online:D

Is echt een geweldige cake voor 10 euro. Veel verschillende effecten in 1 pot. Komt volgend jaar weer in mijn collectie :thumbsup:

Back
Bovenaan