[Dynasty] Battle

Ik ga komende week bestellen, en deze bestel ik 4 maal, om deze dan ook alle 4 tegelijk af te steken. Dan krijg je een proffesioneel effect! = 100schoten in 30 seconden :D

Ehh, wat is er nou zo goed aan deze cake, behalve de prijs. Heb m nou 3x gezien deze week en nergens aangekruist, vertel.

Het speciale aan deze cake is dat je eens géén standaard effect (peony's) hebt, maar allerlei effecten en ook nog eens een lekkere finale, voor een geweldige prijs. Bij de meeste importeurs zou je zo 20 euro of meer voor een 200grammer als deze betalen, maar nu heb je hem voor €13,50 of minder!

Leuke effecten voor een heel nette prijs, die gaat voor zeker bij mij op de lijst.
Leuk ding om al in de avond af te steken.

Iemand die ons kan vertellen hoeveel cakes er in 1 karton zitten?

Bij mijn dealer 10,99 , maar misschien kan dat dan afgerond worden op 10 euro
indien ik een karton bestel.

Cheers:wink:
Mek

Bij 123vuurwerk.nl kost ie bij aankoop vanaf 5 stuks 10 euro per stuk. In de Sinterklaasaanbieding kon je 'm zo voor 7 euro per stuk krijgen. En dat is geen geld voor deze cake.

Maaaarrrrr:

het is wél zo dat ik bij verschillende demo's ook verschillende Battles heb gezien! En de ene versie is duidelijk beter dan de andere. Maar welke nou wat is, of andersom...? Misschien de oude versie vs. de nieuwe? Het is immers een nieuwe cake, maar met een "oud" uiterlijk?!

Laatst bewerkt:
Iemand die ons kan vertellen hoeveel cakes er in 1 karton zitten?

Bij mijn dealer 10,99 , maar misschien kan dat dan afgerond worden op 10 euro
indien ik een karton bestel.

Cheers:wink:
Mek

Er zitten er 16 in een karton Mek !!

Grtzz:bye:
Mek

Het speciale aan deze cake is dat je eens géén standaard effect (peony's) hebt, maar allerlei effecten en ook nog eens een lekkere finale, voor een geweldige prijs. Bij de meeste importeurs zou je zo 20 euro of meer voor een 200grammer als deze betalen, maar nu heb je hem voor €13,50 of minder!

Zo bijzonder is die ook weer niet. Ik zou eerder de Mean Machines nemen. In verhouding wat meer grammen voor je geld, een beter tempo en een betere finale.

Zo bijzonder is die ook weer niet. Ik zou eerder de Mean Machines nemen. In verhouding wat meer grammen voor je geld, een beter tempo en een betere finale.

Het prijsverschil tussen deze 2 cakes vind ik te groot om
deze met elkaar te gaan te vergelijken.
Voor de prijs van 1 Mean Machine heb je bijna 3 Battles:D (althans bij mijn dealer)

Het prijsverschil tussen deze 2 cakes vind ik te groot om
deze met elkaar te gaan te vergelijken.
Voor de prijs van 1 Mean Machine heb je bijna 3 Battles:D (althans bij mijn dealer)

Mijn mening was ook gebasseerd op 2x13,50 = 27,00 en de Mean Machines voor 29,00 daarom vind ik dat een betere keuze. Als je wat minder te besteden hebt is de battle zeker een goeie keuze.

neuh, heel bijzonder was deze niet, maar als je dan de prijs erbij in je achterhoofd neemt opeens weer wel :P

Back
Bovenaan