[Dynasty] Barcelona

Maakt voor mij echt geen zak verschil, 29 of 32 euro. Hij blijft goed.:wink:
In ieder geval bedankt voor de informatie, Fred.
:bye:

met 2 tegelijk wordt je helemaal paranoja , wat 'n geweld hier uit kwam was gewoon niet gezond meer , m'n stembanden zijn dan ook flink op proef gesteld , en de bestellijsten van vele omstanders ook volgens mij .

Lol, wist je dat 1 flugel aan alcohol gelijk staat aan 0.1 bierglas? (1 flugel is 10ml x 10% alc, 1 bier is 200ml x 5% alc) Dan zou ik maar niet gaan drinken.:D
Volgens mij zat het nogal tussen je oren.:wink:

Deze is besteld voor 2007-2008, dus ik zal hem filmen en hopelijk (toch in iets mindere mate) als Damianus ook uit mijn dak gaan.
:bye:

Hier een filmpje van de Barcelona 2008/2009

Zelf heb ik hem nog nooit gehad, maar afgaande op dit filmpje zal ik hem zeke rin mijn achterhoofd houden voor dit jaar :idea:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hier een filmpje van de Barcelona 2008/2009

Zelf heb ik hem nog nooit gehad, maar afgaande op dit filmpje zal ik hem zeke rin mijn achterhoofd houden voor dit jaar :idea:

movie

Ik denk dat ik hem ook maar neem dit jaar. Op die film zien de boeketten er echt groot uit! Jammer dat ook hier geen finale in zit.

Wederom mijn filmpje. Ik vond de Barcelona nogal tegenvallen, maar dat is misschien een kwestie van smaak.

Ben ik ook wel benieuwd naar, want ik was van plan hem te bestellen dit jaar. En als hij tegen valt kan ik natuurlijk beter een andere mooie cake nemen :)

Ik ga hem ook halen,Een pot met geel in de multicolor boeketten,Kom je niet vaak tegen,Over de rest van de effecten ben ik ook te spreken,Ben benieuwd hoe hij in het echt gaat uitpakken,Zal een review plaatsen als ik een ervaring rijker ben.

Tja, het is maar waar jullie zelf van houden. Voor dit type cake vind ik de effecten wat magertjes, ook geen finale. Dat kan veel beter met een 300+ grams cake. 32euro is iets te duur vind ik.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Ceasar, 2x Batlle, 2x Hawaii of 10euro bijleggen voor een Sniper. En die laatste is echt het mooiste legale vuurwerk ooit. (denk ik ;))

dit blijft in mijn ogen toch echt een topper. alleen het is jammer dat hij niet met zijn tijd mee gaat omdat ik in deze pot toch een finale mis.

dit blijft in mijn ogen toch echt een topper. alleen het is jammer dat hij niet met zijn tijd mee gaat omdat ik in deze pot toch een finale mis.

Ik denk als deze pot een spectaculairdere opbouw had gehad ook duurder was geweest.
Maar nu past ie gelukkig binnen mijn budget

Back
Bovenaan