[Dynasty] 4 Space

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1647
Artikelnaam: 4 Space
Netto gewicht:
  • Galaxy: 315 gram
    [*]Universe: 285 gram
    [*]Star Dust: 285 gram
    [*]Super Nova: 225 gram
Aantal schoten:
  • Galaxy: 21
    [*]Universe: 19
    [*]Star Dust: 19
    [*]Super Nova: 15
Effectomschrijving: deze 4 giga cakes vormen samen een kwartet aan ruimte. luide knallen,heldere kleurboeketten en een zee aan effecten
Verpakkingseenheid: 2/4
Adviesprijs: €99,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

+ http://www.youtube.com/watch?v=aI1qIf9wRx4" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=aI1qIf9wRx4"> http://www.youtube.com/watch?v=aI1qIf9wRx4" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat dit een opvolger wordt van die pakketten die er afgelopen jaar uit zijn gegaan, ben even de naam kwijt. Die waren echt heel goed.
Wolff kennende zijn deze vier ook weer erg goed :)

De Super4-16 zijn die er definitief uit dan? Apart, die dingen zijn maar 1 jaarwisseling te koop geweest en ik heb er eigenlijk alleen maar positieve berichten over gehoord. Maargoed, weet iemand daar het fijne van?
Ik ben trouwens ook erg beniewd naar deze nieuwe aanwinst in het Nederlandse assortiment, laten we hopen dat Wolff deze trend voortzet de komende jaren. Dan stijgt de kwaliteit van het Nederlandse vuurwerk door tot ongekende hoogte. :)

Laatst bewerkt:
uit de reeks cake-assortimenten gaat er helemaal niets uit. ze werden dan wel niet allemaal geschoten op de demo-avond, maar de heavy 3,4 en 5, super 4-16, 3-stars, 4-stars blijven dan ook in het assortiment. daarboven op komen deze 4 cakes van superformaat erbij!

Bedankt ZN, blij te horen dat er geen assortimenten uit gaan~!
Ben ontzettend benieuwd naar deze 4 :)

Ook dit is weer een topper van een cake set.

Mooie grote boeketten met mooie heldere kleuren.

gr
Pyromaniac 1975

Laatst bewerkt:
Klopt, adviesprijs is €99,50.
Hierbij direct de film (let op, het hele lichte goud is niet echt zichtbaar op film);

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een pakket lijkt al gauw duur, maar kijk eens wat je er voor terug krijgt. Vier prachtige cakes, met prachtige effecten en allemaal goed gevuld. €25 voor één cake vind ik niet zo duur hoor.

Maar ieder zijn mening.

ik denk dat hier een redelijk prijskaartje aan hangt want het zijn wel cakes van boven de 200 gram

ik vind dit een pakket om in de gaten te houden. 4 super cakes, met mooie heldere uitwerkingen en grootse effecten. dan vind ik een prijskaartje van €99 niet duur.

Te duur vind ik het pakket niet, alleen past het pakket niet binnen mijn budget, daarvoor vind ik de uitwerkingen te veel ongeveer 'hetzelfde' voor. Als ze één van deze cakes los zouden verkopen, hoef ik niet te twijfelen :)

Back
Bovenaan