[Dynasty] 4 Space

Ik vind het mooie cakes en de prijs is zeker goed te noemen.
Er komt bij mij een kruisje achter dit pakket op me bestellijst.
Ik vind deze cakes wel uitblinkers....:D

Toch wel een waardige opvolger van de Pyro Assortimenten van de laatste jaren, als je het zo mag bekijken.
Ik ben er ieder geval zeer over te spreken, en komt naar alle waarschijnlijkheid ook zeker op mijn lijstje te staan.

De prijs van rond de 100 Euro vindt ik ook nog redelijk netjes.
:)

Laatst bewerkt:
Op zich is de prijs zo €25 per cake redelijk netjes, maar je betaalt wel in 1x €99... En dan vind ik het teveel geld voor wat je krijgt (een pakket zie ik liever ook goedkoper dan als je ze los koopt, en niet 'netjes'). De Galaxy is prachtig maar het zijn meteen 4 cakes met ongeveer vergelijkbare uitwerkingen, in dezelfde klasse zeg maar. Dat kun je juist waarderen, ik kies liever voor wat meer afwisseling, en dan kies ik liever zelf 4 uit. En dan weet ik voor die prijs mooieren dan dezen. Wel zou ik de Galaxy kiezen.

Ook hier ben ik niet van onder de indruk.

Ik vind het erg jammer dat dit alleen pakketvorm is...de Galaxy en de Supernova springen hier wat mij betreft namelijk uit. Dit waren voor mij echt leuke cakes vooral de galaxy heeft een erg apart effect.
De andere twee cakes hoef ik wat mij betreft niet...en dan is 100 euro wel een boel geld... :D

Los van de prijs vindt ik dit een erg mooipakket. En inderdaad de toppers van dit pakket zijn de supernova en de galaxy. Nu hopen op actie mbt pakket

tja dat is altijd zo hoor aasamember...sommige importeur schieten trouwens wel maar 1 stuk (marijn en Royal --> super want zo kun je het hele effect zien van 1 cake).
Maar een freak weet normaal wel het effect te scheiden toch?

heerlijk pakket ,voor 25,00 per pot ook nog eens een lekkere prijs
goede variatie van cakes,lekkere finales,w shape van alles wat zeg maar
Weet zeker dat deze voor de deur komen te staan

Topper van een pakket,Als het binnen je budget valt,Zeker een echte aanrader,Vier goede zware cakes met veel goud,en andere effecten,Ik hou hem in me hoofd voor volgend jaar.

Laatst bewerkt:
@Herdervriend
Ik denk dat iedereen nu wel weet dat je dit jaar een budget van 100 euro hebt. Volgens mij heb je dit nou in bijna alle topics van de nieuwe dynasty cakes gezet.

Ik weet dat het soms wat irritant kan zijn om in ieder topic hetzelfde te lezen, dit was vorig jaar ook al zo volgens mij.

Toch snap ik hem enigzins wel, hij heeft geen bijster groot budget (ik zelf ook niet) en ik weet dat het dan ontzettend moeilijk is een lijstje te maken dat naar je zin is, omdat er simpelweg heel veel mooie producten zijn, die je lang niet allemaal kunt nemen. Voor het geld dat je uit kan geven wil je dan dus ook het mooiste dat je er van kunt kopen, maar tegelijkertijd wel genoeg af te steken hebben.

Ik twijfel, ben nog niet overtuigd. Zeker een leuk pakket... Maar als er 2 van de 4 gaaf zijn en de andere mwah. Dan denk ik toch dat is voor 4 losse cakes ga.....

Wat vinden de mensen die ze in het echt gezien hebben hiervan? Hoe waren de effecten ten opzichte van andere goede cakes zoals de Sniper?

Kost bij Kuiper Koekange €80, dus dat maakt het wel erg aantrekkelijk.

Me Wolff dealer wees me al op dit pakket.
Ik heb net het filmpje gezien en ik moet zeggen, dat ik alle 4 de cakes mooi vind.

Volgend jaar staat deze op me lijst.:wink:

Back
Bovenaan