Dynamic Chrysanthemum Display

Erg benieuwd naar de video, maar de freakprijs zal hem maken of breken. Indrukwekkend product zal het ongetwijfeld zijn!

Ziet er superdik uit, top dat hij ook alleen maar all-at-once de rijen schiet ipv een slome z-shape. Wel jammer dat de crackling mine lijkt te ontbreken.

Ziet er superdik uit, top dat hij ook alleen maar all-at-once de rijen schiet ipv een slome z-shape. Wel jammer dat de crackling mine lijkt te ontbreken.
Vind het wel jammer eigenlijk dat die niet wat "slomer" opbouwt als je 5 rijen hebt zou ik eerder kiezen voor;

rij 1 en 2 per schot
rij 3 at once
rij 4 en 5 at once.

Een dikke rammer maar eens met bovenstaande reacties, de prijs is buiten proportie. Ja, hogere prijzen vanwege tig redenen maar alsnog steekt dit daar nog boven uit. Een eventuele freakkorting of vuurwerkexpert actie gaat daar niks aan veranderen. Ik schiet wel een aantal cairo's tegelijk

Heel vet en met hun reputatie zou ik die normaal zo op het lijstje zetten om hem bij de eerste de beste shop in de buurt die hem aanbied in het mandje te gooien. Echter, deze prijsstelling kan en wil ik naar mezelf toe niet verantwoorden.

Jammer van de prijs. Wellicht wordt die door tegenvallende verkopen volgend jaar goedkoper aangeboden aan de freakwinkels. We gaan het zien volgend jaar.

Voor nu dan maar een eigen waaier Cairo’s

Ik snap deze prijs ook totaal niet... slaat kant noch wal en is niet meer goed te praten, welk argument je ook wilt geven... Waaier Cairo's it is!

Oke, als het net zo ramt als de oude Mega Willows is deze nog wel leuk om een keertje mee te nemen, maar voor nu gaat mijn keuze toch naar een x aantal cairo's.

Back
Bovenaan