Dutch Thunder

Hierbij mijn film van afgelopen jaar. Nogmaals erg bedankt Gerrit! Dit is toch een product die mij aan de goede tijd doet denken dat je nog overdag lekker volop aan het stoken was. Nu doe ik dat nog steeds hoor, maar niet meer zoals eerst.

Het blijft een erg lekkere knalcake, maar niet zo tactisch dat ik deze ging schieten na flink wat Piromax Titanium Salute en soortgelijke knalcakes te hebben gestookt.. echt jammer dat dit niet gewoon verkocht wordt. Hier is helemaal niks mis mee! Ik hoop dat importeurs weer wat meer de grens durven op te zoeken.

Een leuke vergelijking trouwens op hetzelfde pleintje:

Haha, een wereld van verschil.. :D

Inderdaad de Thunderstruck was in mijn beleving nog zelfs beter! Maar die schiet natuurlijk ook 3 schoten tegelijk. Ik weet nog met het introductie jaar van deze cakes, wat was ik enthousiast!

Dit was echt een prima knalcake. Elk jaar in de collectie en dat voor een schijntje. Dus meerdere tegelijk stoken wou prima. eens kijken of ik ergens nog wat kan scoren.
greetzz

Ook jaren gehad deze prachtige knalcake. Prijs was zeer goed te doen en de knallen waren gewoon erg goed.
Zo zonde dat dit niet meer mogelijk is.

heb gelukkig nog 10 van deze staan:) maar indd jammer dat deze er niet meer zijn, waren tog 1 van de betere knalcakes op de markt

Dit blijft een super knalcake. Echt jammer dat ze eruit zijn, maar gelukkig heeft mijn dealer er nog wat op voorraad. Deze had ik nog bewaard van Megavuurwerk vorig jaar. Echt een lekkere harde knal die toen der tijd alle andere knalcakes wegblies samen met z´n broer de Thunderstruck.

Hier nog een filmpje. Wie wat bewaard heeft wat! Nogmaals, heerlijke knalcake en jammer dat ie er ondertussen al 7 jaar uit is. Maar de Aftershock Color Insanity is nog harder! Dus ik ben niet getreurd haha.

Back
Bovenaan