Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Schitterende bak, deze ouwe topper staat dit jaar voor het eerst bij ons de straat.
Deze of beast of burden?
Niet de makkelijkste keuze aangezien het beide dikke bakken zijn maar mijn keuze zou dan toch op de Dutch Protocol vallen die heel mooi rond het thema met de Nederlandse kleuren ontworpen is en daardoor is het toch wel een unieke bak.Deze of beast of burden?
Zeker weten! Sprong er echt wel uit.Gezien bij de demo in Benthuizen, was een erg dikke bak!!
Was een speciale demo actie, ze zullen daar nog wel wat oude voorraad van hebben staan vermoed ikHoezo op een demo schieten als die al 2 jaar uit productie is? Hebben ze daar een paar pallets van de laatsten ingeslagen?
Persoonlijke frustratie ook; baal dat ik 'm niet heb gekocht in de beginjaren toen ie nog stuk betaalbaarder was. Prachtig ding.
Vermoedelijk is hij verkeerd om aangestokenDriekwart was dik! Het uiteinde vond ik matjes! Ik snapte de volgorde niet! Die finale met crackling zat ergens middenin of ik miste een x aantal laatste schoten met finale?!
Dacht al.....Vermoedelijk is hij verkeerd om aangestoken![]()
`VW Beverwijk.. flinke prijs wel.Waar is deze nog te koop dan? Want zie em nergens meer
Daarom de bob besteld
Waar is deze nog te koop dan? Want zie em nergens meer
Daarom de bob besteld
`VW Beverwijk.. flinke prijs wel.
Nergens in t noorden dus hahaAmerongen Vuurwerk heeft hem nog
Nergens in t noorden dus haha