Dutch Protocol

Ja nog steeds een dikke bak. Toch heb ik het idee dat je voor 300 euro wel een soortgelijke of betere show bij elkaar kan sprokkelen.

Dit was een van de producten die er uit sprong bij de demo, samen met de Riakeo producten en de Hangin 'n Bangin en Scuba van Volt.

Het tempo is goed, mooie boeketten, prima burst, geen lange pauzes, thema goed doorgevoerd. Wat mij betreft is het enige minpunt dat het oranje meer geel is en op dat punt is het een behoorlijk verschil met de officiele productfilmpjes.

Hoezo op een demo schieten als die al 2 jaar uit productie is? Hebben ze daar een paar pallets van de laatsten ingeslagen?

Persoonlijke frustratie ook; baal dat ik 'm niet heb gekocht in de beginjaren toen ie nog stuk betaalbaarder was. Prachtig ding.

Hoezo op een demo schieten als die al 2 jaar uit productie is? Hebben ze daar een paar pallets van de laatsten ingeslagen?

Persoonlijke frustratie ook; baal dat ik 'm niet heb gekocht in de beginjaren toen ie nog stuk betaalbaarder was. Prachtig ding.
Was een speciale demo actie, ze zullen daar nog wel wat oude voorraad van hebben staan vermoed ik😅

Heb deze bak al meermalen bij demo's gezien en ik blijf hem heel gaaf vinden. Tof om zo'n volledige doos in 1 thema te zien. Echter is hij mij persoonlijk te duur.

Deze bak dit jaar voor het eerst geschoten. Kon hem nog krijgen bij Pyro Outlet in Joure en ben blij dat ik hem besteld heb. Fantastische bak 👌🏼

Back
Bovenaan