Dutch Protocol

Ik zie deze nu al jaren voorbijkomen. En ondanks dat het thema mij wel aanspreekt is deze er nog nooit gekomen.
Zie hem nu staan voor 290 en als ik dit topic zo doorlees zie ik een behoorlijke variatie aan prijzen voorbijkomen.

Kan iemand mij vertellen waar deze gemiddeld een beetje voor wegging afgelopen jaren ?

Bedankt voor je reactie !
Ik zal hem wat beter in de gaten houden dan afgelopen jaren.
Misschien dat ik voor 250 hem wel pak.
Vind persoonlijk dat denk ik ook wel.de max, aangezien de effecten verder niet heel bijzonder zijn.
Maar voor die 4kg kan je ook niet veel goedkoper verwachten denk ik

Ik zie deze nu al jaren voorbijkomen. En ondanks dat het thema mij wel aanspreekt is deze er nog nooit gekomen.
Zie hem nu staan voor 290 en als ik dit topic zo doorlees zie ik een behoorlijke variatie aan prijzen voorbijkomen.

Kan iemand mij vertellen waar deze gemiddeld een beetje voor wegging afgelopen jaren ?
290 euro is echt scherp. Ja, gemiddeld bij de bekende goedkope shops ja. Maar in het algemeen veel duurder. Prima bak voor dat geld lijkt me al hebben wij die nooit gehad..

Deze nu al 3x besteld en 3x niet gekregen. Niet geleverd, net per ongeluk door medewerker de laatste meegegeven bla bla bla. Dus dit jaar moet deze er komen. Nog ergens te vinden in het zuiden des lands toevallig?

Back
Bovenaan