Düren AnnaKirmes [ 05-08-2011 ]

Oh ja, een tip voor degene die naar dat grasveldje bij de flatten gaan, neem een stoeltje mee. Lekker achterover zittend de show bekijken is zoveel meer ontspannen voor je nek. Want het is vanaf daar echt verticaal omhoog kijken.

Zo mannen,....

Alles gepakt en alvast onderweg naar Duren.

Hopen dat het een beetje mooi weer blijft daar in Duitsland.

Tot vanavond, ben benieuwd wie er allemaal zullen zijn.

Dat hoop ik ook, maar sommige weersuitslagen lijken wel somber.
De cam is klaar en voorraad is compleet. Wie er gaat: Geniet van het knalgeweld! Die berg ernaast geeft een geweldig geluidseffect:P Tot vanaaf!

Vandaag is het dan zover:D

Zometeen nog even een stoeltje en een sixpack cola scoren in de winkel, en dan rond 18.30u in de auto richting Duren!
Hopen op goed weer, maar met een paraplu en een regenpak komen we een heel end:)

Tot vanavond iedereen!!

Ben dit jaar ook van de partij met mijn broertje.
Andere jaren waren we altijd op vakantie als de show was.

Hopen dat het droog blijft.

tot vanavond, wesley

Allemaal veel plezier bij de show.
Kon ik maar gaan maarja dat krijg je hè als je geen auto/scooter kan rijden. :p

het was een leuke show met bakken kwaliteitsbommen. Zwak zuchtje wind dat de rook precies even goed wegblies. Perfectie!

Wat een prachtige dreunshow was dit weer, geweldig!
De show in Düren staat bekend om het gebruik van kwaliteitsproducten en speciale (pattern)-effecten. Deze werden ook dit jaar weer breed ingezet. Prachtige triple-rings gezien, tourbillions, meerslagen, kaleidoscopes, go-getters en nog veel meer pracht en praal. Voor de liefhebber van speciale effecten een show om je vingers bij af te likken.

En dan het finaleslot, in één woord: gekkenwerk! Wat een hoeveelheid aan salutes, crackling en ander knalgeweld, kippenvel! Op zo'n 50 meter afstand beginnen je broekspijpen te wapperen en trilt de grond haast onder je weg. Was zeker geslaagd deze avond, waarvoor ook dank aan de medefreaks voor de gezelligheid en het ouwehoeren!

Film is bezig met uploaden :)

Idd een top show :D
Had ook niks anders verwacht eerlijke gezegt.
Vond de shells erg mooi met mooie effecten die ik nog nooit eerder had gezien met een mooie goude finale en wat zware salutes.

Commentaar op deze show @ DsNL: ''De stoel zat geweldig!!''

Haha alle gekheid op een vuurpijlenstokkie, ook ik ben net terug van de prachtige show in Düren!
Wat was dit een show om het warm van te krijgen zeg!

De speciale effecten bleven de lucht ingepompt worden.. smileys en andere pattern-effecten, prachtige goudregens, ringeffecten en flinke salutes.. alles wat een show nodig heeft zat verwerkt in dit geweld!
Af en toe was het allemaal zo overweldigend, dat DsNL en ik elkaar aankijken of het eigenlijk nog wel normaal was :p
Morgen moet ik waarschijnlijk dan ook naar de tandarts om mijn kaak recht te laten trekken, want 15min hard glimlachen heeft een negatief bij-effect op je kaak!

Het was echt een geweldige show waarvan ik ontzettend genoten heb! Over de finale nog maar niet gesproken want die was echt overweldigend!
Wat een salutes, crackling en prachtige andere shells.. Super!

Volgend jaar weer! Iedereen, bedankt voor de gezelligheid!

Zo ook weer thuis,was een aardig ritje trouwens 462 km :D, maar zeker de moeite waard.
Wat een geweld daar in Duren en zo heerlijk dichtbij.Echt ideaal die plek aan de zijkant.Hoop foto/filmers gezien daar ;)

wie waren de 2 jongens die als eerste aankwamen toen wij er met z'n 3 stonden waarvan eentje (ik) op een stoel?
Jullie gingen direct op het gras zitten.. waren dat ook leden van vwc? :)

Zal morgen nog wel wat uitgebreider reageren. Maar was echt weer een top show. Bomvol met kwaliteitsbommen. Elke km van de 450 waard, volgend jaar zeker weer present.

Ook nog wat mensen ontmoet, altijd leuk

Die plek was ook echt goed

Laatst bewerkt:
Ook net thuis, maar wat een fantastische avond.

Ik zal morgen even wat foto's posten. Was voor mij de eerste keer dat ik foto's genomen heb van een show.
Maar wat een geweld en zo lekker dichtbij.

Commentaar op deze show @ DsNL: ''De stoel zat geweldig!!''

Whahaha :tongue2: mooi zo!

Net weer terug van Duren, fantastische avond gehad!:D Gezellig gemeet met anaconda, pyroboy & heartworm. Heb een aantal mooie producten gezien, prachtige go-getters, meerslagen en natuurlijk de heerlijke salutes!

En het weer, het kon gewoon niet beter! Een zuchtje wind voor de rook en een lekkere temperatuur.

De film word morgenavond online gezet, met dank aan Killerdome heb ik ook de beelden van het schietveld (top kerel!:D).

Ik ga nu nog ff 3,5 uur slaap pakken, want morgen moet ik weer fris(?) op de werkvloer staan..:rolleyes:

Voor volgend jaar staat hij in elk geval weer op de agenda.

Großartig!!
Was weer een show waar 'U' tegen gezegd kan worden.
Volgend jaar weer.

Foto's zijn van onvoldoende kwaliteit en zal ik daarom niet posten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan