Düren AnnaKirmes [ 05-08-2011 ]

zo heerlijk die show! Op het einde dacht ik dat het niet harder kon maar die laatste salutes voelde je wel ff! Filmpje volgt nog!

yo Anaconda, bedankt voor het snelle delen gozer!
Wat een topshowtje weer, volgens mij hebben jullie je wel vermaakt:p

Leuke film:wink:

wie waren de 2 jongens die als eerste aankwamen toen wij er met z'n 3 stonden waarvan eentje (ik) op een stoel?
Jullie gingen direct op het gras zitten.. waren dat ook leden van vwc? :)

Dat was ik met mijn broer. Via deze site zijn we op die locatie terecht gekomen. En wat een geweld. En zo dichtbij, van veiligheidsafstanden hebben ze daar nog nooit gehoord. Sommige shells voelde je echt door dreunen op je borst. En die salutes in de finale, heerlijk. Volgend jaar zeker weer! (als we niet op vakantie zijn). Misschien dat we dan ligstoelen meenemen.:D

groetjes, Jordy.

Goedemorgen.. zag pas me bed rond 04:30 uur.. was me een avondje wel, heerlijke dreun show wederom van Steffes-Ollig.

Mooie beelden weer gemaakt van schietveld straks even beelden op de pc zetten en na genieten haha :)

Het was weer een waanzinnige show Jur,Michael,Damian,Casper,Jorik en Steffes Ollig bedankt voor de gezellige avond.
bild1457.jpg

bild1465.jpg

bild1468.jpg

bild1472.jpg

bild1477.jpg

bild1484.jpg

filmpje (fotocamera kwaliteit)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
gister weer een vette show van steffes-ollig gezien! bij deze mijn film!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo film geupload op youtube zie video:

+ YouTube Video

Dank aan Jurrien, Casper, Damian, Michel & Jorik voor de gezelligheid gisteravond was echt helemaal top :D

Ziet er uit als weer een topshow van Steffes Ollig, lekker tempo en mooie bommen. Bedankt voor de beelden iedereen!

De vetste show en nagenoeg in onze achtertuin met maar 20 minuten rijden. Dus ik, PyroteamZuid, Silverpalm en een andere maat waren ook weer aanwezig. Vier stoeltjes op een rij onder de waslijn. Ja, dat waren wij. Al 3 jaar ons vast plekje.
Het hele jaar naar uitgekeken en gister eindelijk weer heerlijk ervan kunnen genieten. Ze blijven mij elk jaar verrassen met de speciale shells die ze de lucht in schieten.

Leuk showtje... zou er alleen niet te ver voor gaan rijden.. zo heftig vond ik het niet.

Hierbij de foto's die ik gemaakt heb gisteravond.
Commentaar is altijd welkom, probeer vanaf nu ook wat meer met mijn camera te experimenteren.

Misschien ogenschijnlijk ten overvloede, maar hier is dan ook mijn film! Lekker op HD zetten en dan onderuit zakken...:wink: Een mooie opname vanaf het schietveld waarbij je de sterren haast kunt koppen! Mijn camerastandpunt is anders dan de andere films die al in dit topic staan.

+ YouTube Video

Het was weer een prachtige show lekker het gas erop zoals we van Steffes Ollig gewend zijn, de kwaliteits bommen vlogen je om de oren, triple rings, smilies, meerslagen, tourbillions noem het maar op.
De finale was ook weer zeer hard en heftig waarbij je broekspijpen echt wel stonden te wapperen.:D

Volgend jaar ben ik er zeker weer aanwezig.

geniet van de film en zet het geluid lekker hard.

Alles is alles gezegd, wat er gezegd kan worden.
Was een super showtje.

Deze film is vanaf de kermis gefilmt.

Leuk om te horen de reactie's van de bezoekers.
+ YouTube Video

Zoo, hier dan van mijn kant ook nog maar eens het verslag van deze niet zo zeer goed technisch in elkaar zittende show maar van een show met kwaliteitsvuurwerk waardoor ik voor de 2e keer weer een zeer mooie show heb gezien met onder andere kwaliteitsbommen uit Itië van bijvoorbeeld Parente!

De reis naar Duren begon voor mij al vroeg, om 10 over half 2 's middags zat ik al in de bus opweg naar Firedragon. Daar weer eens ouderwets gezellig bijgepraat waarna we naar Darksoul zijn gegaan ons afvragend of Darksoul er nog wel uit zag als Darksoul, hij heeft namelijk meer dan anderhalve maand in westelijk Afrika rond gehangen voor een interessant project. Hier hebben we dan ook veelal over gepraat de lange rit richting Düren.

Rond een uur of 8 zijn we aangekomen in Düren waarna we daar even wat gegeten hebben de rest gemeet die mee het schietveld op gingen. Om kwart voor 10 stonden we er dan, weer zo dichtbij het vuurwerk, misschien wel te dichtbij zat ik me af te vragen onder de show, want wat als er wel eens wat goed mis gaat, mortarburst oid, we zouden er in ieder geval zeker niet veilig staan. Dat is een ding wat zeker is, maar toch wagen we de gok er op, want zoiets maken wij, of ik niet vaak mee!

Toen het spektakel uiteindelijk weer los barste was het gevoel van vorig jaar weer aanwezig, dan weet je pas weer waarom je zo gepassioneerd bent door vuurwerk en waarom het je dus zo bezig houdt. Ik heb weer hele mooie bommen gezien en vele heftige stukken meegemaakt in de show. Meerslagen shells, kaleidoscope bommen, een crackling wolk in de lucht wat ik nog nooit mee heb gemaakt in deze mate, een salute finale van 4'' bommen die een klap op je borst gaven en nog veel meer leuks en moois!

Kortom, It was greater than great!

Ook heb ik voor het eerst vuurwerk mogen fotograferen, Dit is gedaan met de Canon eos 400D geleend van m'n zwager. Veel foto's zijn mislukt, door een veel te lange sluitertijd waardoor er weer te veel licht binnen kwam waardoor de foto's dus overbelicht werden. Ook een aantal foto's die bewegend waren omdat ik geen draadontspanner tot m'n beschikking had. Maar toch zitten er een paar leuke foto's bij die ik erg goed gelukt vind voor zo een eerste keer vuurwerk fotograferen!

Hierbij gaat het niet om mijn fotografie 'kunsten' Maar meer om een indruk te geven hoe dichtbij we stonden en wat een kwaliteitvuurwerk het was, want het goud kwam dus op de grond neer:)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan