Dumbum Scream battery 25sh

Het heeft dezelfde toon als vroeger die 200 schots missile blokjes voor 5 euro. De staarten zijn ook niet echt goed. In mijn ogen i.i.g. niet het bedrag waard en verre van ook van wat daar geroepen werd.

Hmm, dat maakt het lastig heb zelf € 27,50 betaald, heb er 2.

Het is inderdaad geen rauwe fluiter en dat had het wel moeten zijn. Hij komt wel hard over dus dat is dan een pluspuntje. Als ik moest kiezen tussen de ROTP of deze dan heeft de ROTP toch echt mijn voorkeur hoewel deze ook leuk kunnen zijn om met een aantal tegelijk te schieten en/of in combinatie met andere fluiters.

Dat die hard overkomt is eigenlijk het meest belangrijke voor mij mbt dit soort cakes, ik zal hem dan ook schieten gekoppeld aan. (knalcake, 100 shots rammertje, etc)

Het is dus meer bedoelt om iedereen te laten weten: hier gaan we. (weer)

Voor het echte kabaal en afsluiting heb ik een Rebel 2.0 & Super Skreech.

Maar dan blijft de twijfel, gewoon houden of toch cancelen en elders 2x ROTP. (10'tje duurder totaal voor 2)

Of erbij pakken terwijl het budget eigenlijk allang overschreden is, ik weet dat dit het meest gegeven advies is maar ergens moet ik een grens trekken haha.

Hou op, dit was gewoon een aanfluiting van jewelste en naast de slechte fluit was het tempo behoorlijk laag waar door het nog slechter over kwam.

Door dit soort feedback wil ik dus eigenlijk ruilen, veel mensen in de chat ook zeer negatief over deze.

Argh.. Voelt echt 50-50 voor mij...

Het lagere tempo maakt mij persoonlijk niet uit ik kan juist wel genieten van een rustig tempo.
Niet alles, zeker fluit niet, hoeft altijd maar up tempo.

Stel je schiet deze om 18:00 geknoopt aan een laten we zeggen 400 TDS dan lijkt me dat een prima opening.

-

Er was ook geopperd in de chat neem er ROTP bij maar dat word me iets te veel gezien ook de Rebel & Skreech...

Maarja twijfel, twijfel, twijfel.

Ruilen? 1 of 2? ROTP erbij? Pfff lastig hoor.

Filmpje komt toch ook altijd anders over als live eronder staan.

ik had hier in mei nog €40 voor neergetikt denkende dat ik de 3 staps versie kocht.... vathorst gunt mij het geld retour niet dus ik moet er maar mee leven, maar ik voel me echt belazerd voor dat geld

Droevige fluitcake wel. Twee van besteld maar fuck it. It is what it is, you win some you lose some. Waren gelukkig maar 3 tientjes ofzo..

Jij hebt hem live gehoord/gezien?

Ik twijfel echt onwijs om hem te ruilen voor ROTP maar je comment geeft toch weer goede hoop.
Ben ook niet zo van het cancelen eerlijk gezegd maar door alle negativiteit na de demo toch wel een serieus twijfel geval.

Veel mensen zijn er namelijk heel negatief over maar voor iemand die 14? keer een Transbomber schiet en tóch deze cake waardeert dan weegt die mening zwaarder hahaha.
Jup, was gister bij de demo van huisman. Zo te lezen sta ik alleen in mijn mening en kun je dus beter van de anderen uitgaan. Zoals gezegd het is gewoon een totaal ander product dan je verwacht, zeker. Maar ik vond hem zeker goed, sterker nog het was een van de weinige producten waarvan ik zei die had ik er graag bij willen hebben. Deze gaat het in de straat echt wel goed doen.

Ik heb dit product niet maar op beeld zag het er niet heel best uit. Kan eigenlijk niet oordelen omdat ik er niet was maar wat ik van beeld zie snap ik de reacties. En dan werden er zelfs nog 2 tegelijk afgeschoten toch? Laat staan dat het er 1 was 👀

Jup, was gister bij de demo van huisman. Zo te lezen sta ik alleen in mijn mening en kun je dus beter van de anderen uitgaan. Zoals gezegd het is gewoon een totaal ander product dan je verwacht, zeker. Maar ik vond hem zeker goed, sterker nog het was een van de weinige producten waarvan ik zei die had ik er graag bij willen hebben. Deze gaat het in de straat echt wel goed doen.

Thanks voor je feedback!

Lijkt wel een beetje op de fluit van de Pangu Horn Whistlers destijds als ik zo het filmpje van de demo bekijk, niks mis mee dan .

Deze lijkt me leuk in combinatie met de Wolff Return of the Phoenix als afwisselende fluit met bijvoorbeeld een Wolff Silver Salute erbij :)

Heb hier zelf 1 van besteld, en ga 'm dan ook in bovenstaande combinatie afsteken .

Ik heb hier een tijdje geleden twee kartonnen van gekocht. Ze kostten ongeveer €16 en een beetje per stuk. De rauwe-fluit en het 3-staps effect zijn er helaas niet meer in terug te zien en horen. Live zijn ze wel iets feller dan in het demofilmpje, maar voor wat ik ervoor betaald heb, is dit eigenlijk wel het maximale.

Ik denk dat ik ze maar allemaal tegelijk ga aansteken of combineren met knalcakes, dan wordt het nog wel een lekkere bak herrie.

Back
Bovenaan